تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 جولای 2017 - 13:18
کد خبر : 7228

سرقت مسلحانه در کهگیلویه وبویراحمد ۸۶درصد کاهش یافت

سرقت مسلحانه در کهگیلویه وبویراحمد ۸۶درصد کاهش یافت

سردار مهدی انصاری گفت که شمار سرقت های مسلحانه و خشن در این استان از اوایل سال جاری تاکنون حدود ۸۶درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

انصاریآفتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت که شمار سرقت های مسلحانه و خشن در این استان از اوایل سال جاری تاکنون حدود ۸۶درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

بدون اشاره به آمار اظهار داشت که میزان سرقت عادی و خرد در استان نیز در این مدت با کاهش ۱۶ درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه میزان تجاوز به عنف در این مدت حدود ۵۸ درصد کاهش داشته، تصریح کرد که کاهش میزان جرائم در استان نتیجه همکاری و مشارکت مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در انجام ماموریت های خود بوده است.

سردار انصاری یکی از معضلات و چالش های فرارو در حوزه تامین امنیت کهگیلویه وبویراحمد را نزاع های فردی و دسته جمعی دانست و گفت که میزان نزاع های دسته جمعی در استان در سه ماه گذشته سال جاری بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است.

افزایش ۹۰درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت که میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این استان از اوایل سال جاری تاکنون حدود ۹۰درصد افزایش یافته است.

سردار انصاری ابراز داشت که میزان کشفیات مواد مخدر در استان در این مدت افزون بر یک تن و ۱۰۷ کیلوم گرم بوده است.

وی میزان کشفیات مواد مخدر در مدت مشابه سال قبل را حدود ۵۰۷ کیلوگرم ذکر کرد.

سردار انصاری یادآور شد که ۴۳۲ کیلوگرم از این میزان ظرف یک هفته گذشته و در هشت عملیات پلیسی توسط نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده است.

وی ابراز داشت: همچنین نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مدت ۴۵ روز گذشته سال جاری موفق شدند ۸۹ خودرو را توقیف و ۵۰۸ قاچاقچی را در سطح جاده های ارتباطی استان دستگیر کنند.

کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی