تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 می 2017 - 22:35
کد خبر : 7138

ضرب و جرح رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد

ضرب و جرح رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد توسط افراد متعرض به زمینهای ملی مورد ضرب و جرح قرار گرفت. خدامراد فروهر در گفتگو با آفتاب دنا افزود که روز گذشته حین اعمال حکم قانونی در منطقه عشایری منطقه «زنگوا دره تاگی » بخش کبکیان بویراحمد

82532535-71616883مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد توسط افراد متعرض به زمینهای ملی مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

خدامراد فروهر در گفتگو با آفتاب دنا افزود که روز گذشته حین اعمال حکم قانونی در منطقه عشایری منطقه «زنگوا دره تاگی » بخش کبکیان بویراحمد جواد رحیمیان توسط سودجویان از ناحیه چشم، بینی، صورت و پا دچار صدمه شده است.
وی گفت که طبق ماده ۵۵ قانون حفاظت سازمان جنگلها این مسئول در حال رفع تصرف بود که افرادی ناگهان با سنگ، مشت و لگد به وی حمله ور شدند.
وی بیان کرد که افراد متعرض به بیت المال اقدام به فنس کشی غیرقانونی چهار هزار و۵۰۰مترمربع زمین منابع ملی کرده بودند و حکم قضایی برای تخریب آن نیز صادر شده بود.
این دومین بار است که در سال های اخیر رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد و کارکنان این بخش مورد کتک کاری سودجویان و متعرضان منابع ملی قرار می گیرند.
پرونده کت کاری رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد از سوی دستگاه قضایی در حال بررسی است.
منطقه عشایری زنگوا دره تاگی در ۴۵کیلومتری یاسوج واقع شده است.
شهرستان بویراحمد حدود ۴۰۰هزار هکتار منابع ملی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی