تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 می 2017 - 22:29
کد خبر : 7135

موفقیت‌های اقتصادی دولت یازدهم انکار ناپذیر است

موفقیت‌های اقتصادی دولت یازدهم انکار ناپذیر است

آفتاب دنا: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های موفق و مهم اقتصادی دولت تدبیر و امید در استان اظهار کرد که موفقیت‌های اقتصادی دولت یازدهم انکار ناپذیر است. سید حسین سهمگین مهار تورم بالای ۴۰ درصد و ایجاد ثبات اقتصادی را یک کار بزرگ دولت یازدهم دانست و افزود

82532479-71616823آفتاب دنا: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های موفق و مهم اقتصادی دولت تدبیر و امید در استان اظهار کرد که موفقیت‌های اقتصادی دولت یازدهم انکار ناپذیر است.

سید حسین سهمگین مهار تورم بالای ۴۰ درصد و ایجاد ثبات اقتصادی را یک کار بزرگ دولت یازدهم دانست و افزود که افق روشنی برای توسعه اقتصادی و عمرانی کشور فراهم شده است.
وی به اجرای طرح‌های پرشمار عمرانی و نیمه تمام در چهار سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان به‌ویژه مناطق روستایی کم برخوردار با تکمیل خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و به‌ویژه گازرسانی در روستاها قدم‌های خوبی برداشته شده است.
سهمگین بیان کرد: ۲۱۹ روستا با ۱۷ هزار خانوار در دولت تدبیر وامید در کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شده‌اند. وی عنوان کرد: در دولت یازدهم بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و در حال ساخت پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزایش ۲ تا ۳ برای حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را یکی از مهمرین حرکت‌های عدالت محور دولت تدبیر وامید دانست. حدود ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد از خدمات نهادهای امداد رسان برخوردارند. بیش از یک هزار و ۵۵۰ طرح در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی