تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 می 2017 - 22:20
کد خبر : 7132

با انتخاب آقای روحانی مطمئن باشد که بقیه مشکلات برطرف خواهد شد

با انتخاب آقای روحانی مطمئن باشد که بقیه مشکلات برطرف خواهد شد

اسحاق جهانگیری تاکید کرد:با انتخاب آقای روحانی مطمئن باشد که بقیه مشکلات برطرف خواهد شد این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یاسوج اظهار کرد: از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند ایرانی بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد بر اساس این تصمیم

38519اسحاق جهانگیری تاکید کرد:با انتخاب آقای روحانی مطمئن باشد که بقیه مشکلات برطرف خواهد شد

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یاسوج اظهار کرد: از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند ایرانی بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد بر اساس این تصمیم که از ابتدای امسال شروع شده است در مرحله اول تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و هرکس که بگویید کمتر از این قشر درآمد دارد را شامل خواهد شد    .

وی گفت: تصمیم مهم دیگر همه شما سهام­دار عدالت هستید، ۵۰میلیون ایرانی را سهام­دار سهام شرکت‌ها خواهیم کرد. بنده شخصا سه سال در این زمینه وقت گذاشته­‌ام در دولت آقای سید محمد خاتمی در اواخر آن تصویب کردیم که مردم در کارخانه­ های دولتی سهام­دار شوند و این طرح در دولت بعد تبدیل به سهام عدالت شد اما متاسفانه روی آن کار نکردند    .

وی بیان کرد: از ابتدای امسال هر نفر ایرانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، دومیلیون تومان و مابقی تا شهریور ماه مجموعا یک خانواده پنج نفری تا پایان شهریور ماه معادل ۱۰میلیون تومان سهام کارخانه خود را خواهد گرفت    .

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی با امتیازات استثنایی از نظر منابع نفت و گاز، طبیعت زیبا و جنگل، آب و مردم غیور و تحصیل­کرده است، باید برنامه توسعه دقیقی داشته باشیم. مطالعات سد تنگ­سرخ انجام شده است و به زودی باید وارد مرحله اجرا شود، باید اراضی دهدشت و چرام آبیاری شوند، یاسوج باید به خط راه­آهن سراسری وصل شود    .

جهانگیری تصریح کرد: بنده مسئول پیگیری امورات استان کهگیلویه و بویراحمد خواهم بود. من اصلا قبول ندارم که استان مهم و استراتژیکی چون کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان محروم باشد، بلکه این استان باید توسعه پیدا کند    .

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور به یک راه­ حل مهم رسیده­‌ایم برجام مدلی بود که توانسته ایم مهم­ترین مشکل کشور را با آن حل کنیم، عنوان کرد: مدل برجام این بود که ما قوی­ترین تیم کارشناسی را در آن بکار گرفتیم، همه توان و ظرفیت کشور در آن مورد حمایت قرار گرفت، جریانات سیاسی حمایت کردند، آنچه دولت باید اجرا می کرد را اجرا کرد، در حل مشکلات سیاسی این مدل قابل اجراست و هیچ مدلی نیست که در این مدل حل نشود. ما همه دغدغه­‌های شما را حل خواهیم کرد    .

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نیازمند وحدت، گفت­‌و­گو و انسجام ملی هستیم که همه جریانات سیاسی کشور اصول­گرا، اعتدال­گرا و اصلاح­‌طلب همه در صحنه حضور داشته باشند    .

جهانگیری گفت: همانگونه که قبول نداریم هیچ­­کس جریان اصلاح­‌طلبی و افراد اصلاح­‌طلب کشور را کنار بگذارد، پس جریان اصلاح­‌طلبی نیز نباید کسی را کنار بگذارد    .

وی افزود: ما هدف مشترک داریم و آن این است که ایران پیشرفت کند، نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند باشد، مردم ایران آرامش داشته باشند و جوانان ایران به آینده خود امیدوار باشند که این موضوعات تحقق­ پذیر است    .

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با رای سرنوشت­‌ساز شما و انتخاب آقای روحانی مطمئن باشد که بقیه مشکلات برطرف خواهد شد و در دور آینده با حمایت رهبر معظم انقلاب صفا، صمیمیت، وحدت و انسجام ملی مهم­تری به نمایش خواهیم گذاشت    .

وی اضافه کرد: همه مشکلات با تدبیر رهبر معظم انقلاب حل خواهد شد و مطمئن باشید راه در پیش گرفته شده، راه حل مشکلات خواهد بود. بنده مطمئن هستم که حماسه امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به سراسر کشور مخابره خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی