تاریخ انتشار : دوشنبه 15 می 2017 - 23:06
کد خبر : 7097

طول بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم سه برابر شد

طول بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم سه برابر شد

آفتاب دنا: ستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که طول بزرگراه‌های این استان در دولت تدبیر و امید حدود سه برابر افزایش یافته است. سید موسی خادمی در آئین بهره برداری از قطعه نخست چهار خطه گچساران به بهبهان گفت که هم اکنون ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، در حالی که در

IMG13372741آفتاب دنا: ستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که طول بزرگراه‌های این استان در دولت تدبیر و امید حدود سه برابر افزایش یافته است.

سید موسی خادمی در آئین بهره برداری از قطعه نخست چهار خطه گچساران به بهبهان گفت که هم اکنون ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، در حالی که در ابتدای دولت تدبیر و امید تنها ۵۰ کیلومتر بزرگراه در این استان ساخته شده بود.
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل جاده چهار خطه ۱۴۵ کیلومتری بابامیدان گچساران به بهبهان تا پایان سال ۱۳۹۷ بیان کرد که تکمیل این طرح تحول بزرگی در زندگی و اقتصاد استان‌های جنوبی کشور ایجاد خواهد کرد.
خادمی گفت که تکمیل این طرح افزون بر رفاه حال مردم کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد بستر تحول اقتصادی، ۲ استان پرجمعیت و اثرگذار خوزستان و فارس را با جاده‌های ایمن و استاندارد به هم متصل خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اتصال جاده یاسوج به بابامیدان به‌صورت جاده چهار خطه و شهرستان کهگیلویه به این جاده چهار خطه برای تکمیل این خدمت بزرگ تأکید کرد.
وی با بیان اینکه در طول بیش از سه دهه گذشته تنها یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در این استان انجام شده بود گفت: آسفالت ۲ میلیون متر مربع معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال و نیم گذشته انجام شد که این امر نشانگر خدمات بزرگ دولت یازدهم به مناطق کمتر توسعه یافته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که باوجود بسیاری از تنگناها چند برابر شدن بودجه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد فضای همدلی و نشاط بین مردم، نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و بهره‌وری از تمام ظرفیت‌ها توسعه این استان‌ها شتاب خوبی گرفت.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
طول بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از آغاز دولت تدبیر و امید ۵۳ کیلومتر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی