تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 23:01
کد خبر : 7077

کارنامه دولت وعده های دروغین رقبا را برملا می کند/ برجستگی جایگاه زنان در دولت تدبیر

کارنامه دولت وعده های دروغین رقبا را برملا می کند/ برجستگی جایگاه زنان در دولت تدبیر

عضوشورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور گفت: دستاوردها و کارنامه دولت وعده های دروغین رقبا را برملا می کند.

IMG_20170514_193627

به گزارش آفتاب دنا از یاسوج، محمد دهستانی امروز در بازدید از ستاد مرکزی بانوان دکتر حسن روحانی در یاسوج، جامعه بانوان و جوان را به دو موتور محرکه هواپیما تشبیه کردند و اظهار داشت: زنان جامعه ایرانی به تاسی از الگوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) دوشادوش مردان برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کنند.

عضوشورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور افزود: زنان جامعه اسلامی نه تنها هنر خانه داری و فرزند پروری را به خوبی آموخته و این نقش را ایفا می کنند بلکه در حیطه حدود شرعی در جامعه نیز حضور پررنگی دارند.

وی با تاکید بر اینکه با عشق و علاقه به برنامه ها و اهداف دولت تدبیر به حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام حسن روحانی می پردازیم، بیان کرد: در این دولت هیچگونه ستمی به مردم نشده است.

دهستانی تصریح کرد: منش واقعی اصلاح طلبان احترام به اندیشه و کرامت انسانی فرد مخالف است و انتظار می رود مبلغان دولت تدبیر با حفظ کرامت افراد به بیان دستاوردهای این دولت در بین مردم به ویژه جامعه روستایی بپردازند.

وی با اشاره به خاطره حضور در یک روستا در یکی از دور افتاده ترین نقاط کشور، افزود: مطالبات مردم و جامعه روستایی نیز اکنون تغییر کرده و آنها خواستار وجود اینترنت در مناطق خود هستند و دولت تدبیر و امید نیز در طی این سال ها خدمات شایان توجه در حوزه های مختلف از جمله درمان، آموزش، گسترش روابط بین المللی و دسترسی بخش زیادی از مناطق کشور به اینترنت ارائه داده است.

مشاور مرتضی بانک، قائم مقام ستاد انتخاباتی  حسن روحانی در کشور بیان کرد: حامیان حجت الاسلام روحانی با ارائه آمار مستند و مستدل از عملکرد دولت دروغ های مخالفان را برملا می کنند.

وی تصریح کرد: درک، آگاهی و عزت نفس جامعه روستایی بالا است و با بینش و بصیرت مسیر درست را از نادرست تشخیص می دهند.

دهستانی با بیان اینکه جامعه جوان ما نیازمند ایجاد اشتغال است، گفت: یارانه ۴۵ هزارتومانی برای کشاورز ما فایده ای ندارد و آنها نیازمند صادرات محصول خود با بازاریابی مناسب هستند.

وی خطاب به بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری، عنوان کرد: با دین مردم معامله سیاسی نکنید و از گدا پروری در جامعه اسلامی جلوگیری کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی