تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 13:28
کد خبر : 7047

قوم گرایی برای انتخابات شورای شهر و روستا یک آسیب جدی است

قوم گرایی برای انتخابات شورای شهر و روستا یک آسیب جدی است

آفتاب دنا: امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها بحث قوم‌گرایی یک آسیب جدی است، گفت: باید در انتخابات اخلاق و قانون را مدنظر داشته باشیم.  حجت‎الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی اظهار داشت: کسانی که از تقوا دوری کنند سرگردان می‌شوند و نباید در کارهای زشت و نهی شده وارد و در مجلس غیبت

13940127000156_PhotoAآفتاب دنا: امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها بحث قوم‌گرایی یک آسیب جدی است، گفت: باید در انتخابات اخلاق و قانون را مدنظر داشته باشیم.

 حجت‎الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی اظهار داشت: کسانی که از تقوا دوری کنند سرگردان می‌شوند و نباید در کارهای زشت و نهی شده وارد و در مجلس غیبت و تهمت دیده نشویم. امام جمعه یاسوج گفت: در روایات آمده مردی که در آخرالزمان قیام  و عدالت را برقرار می‌کند از فرزندان امام حسین(ع) است و معصوم در روایت دیگری می‌‌فرماید که یکی از فرزندان ما ظهور و دنیا را پر از عدل می‌کند. حسینی با بیان اینکه دشمنان برنامه‌هایی برای انقلاب اسلامی دارند و آن هم بر هم زدن امنیت ایران اسلامی است، عنوان کرد: امنیتی که ما داریم مبتنی بر تلاش سربازان گمنام و انسجام ملت ایران است. وی با بیان اینکه اگر دشمنان امنیت اقتصادی کشور را از بین ببرند علم پیشرفت نمی‌کند و مردم دلگرم می‌شوند، افزود: دشمنان می‌خواهند اقتصاد را فلج و پشتیبانی ملت را کم کنند اما بدانند که به یاری خدا این کار انجام نمی‌شود.

حسینی با شاره به اینکه دشمن به دنبال برهم زدن انتخابات است، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم چرا که حضور حداکثری مردم دشمنان را ناامید و هر رای به صندوق تیری به سمت دشمن است پس باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند. وی با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها بحث قوم گرایی یک آسیب جدی است، گفت: فردای قیامت نه دوست، نه پدر، نه مادر و نه کسی که با آن رای داده‌ایم به فریادمان نمی‌رسد پس باید در انتخابات اخلاق و قانون را مد نظر داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی