تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 8:12
کد خبر : 7029

مردم فریب شعارهای دروغ را نخورند

مردم فریب شعارهای دروغ را نخورند

آفتاب دنا: دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید بر اساس برنامه در حال فعالیت است اما رقیبان بر اساس شعارهای عوام فریبی در حال فعالیت هستند . سید عسکر عرفانی زاده افزود: در مناظرات اخلاق توسط رقیبان دولت تدبیر و امید زیر پا گذاشته شد و دروغ های

38478آفتاب دنا: دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید بر اساس برنامه در حال فعالیت است اما رقیبان بر اساس شعارهای عوام فریبی در حال فعالیت هستند .

سید عسکر عرفانی زاده افزود: در مناظرات اخلاق توسط رقیبان دولت تدبیر و امید زیر پا گذاشته شد و دروغ های زیادی گفته شد.

وی بیان کرد: وقتی کسی می گوید پتروشیمی دو میلیون تن صادرات داریم اگر آن را به هشت میلیون تن برسانیم به ازای هر هشت میلیون تن یک میلیون و ۶۰۰هزار نفر اشتغال مستقیم و سه میلیون نیز اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود به معنای اینست که از هر هشت میلیون تن صادرات پتروشیمی ما می توانیم چهار میلیون و ۶۰۰هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کنیم .

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: در صورتی که آقایان حتی نمی دانند که هم اکنون صادرات پتروشیمی ما بالای ۵۵میلیون تن است اگر اینگونه باشد ما می توانیم ۳۲میلیون نفر شغل ایجاد کنیم این معلوم است که چنین افرادی دنبال عوام فریبی هستند و مردم حداقل بار دیگر فریب شعارهای دروغ را نخورند .

عرفانی زاده تصریح کرد: داوطلبان ریاست جمهوری باید هم بخش اقتصاد را مدنظر داشته باشند و بتوانند هم یک تعامل ارتباط بین المللی برای ایجا فضای پیشرفت تولید ایجاد کنند یعنی اولویت باید در حال حاضر مسائل اقتصادی جامعه باشد و اگر مسائل اقتصادی جامعه در اولویت برنامه های کاری دولتی که مردم انتخاب می کنند، قرار بگیرد طبیعتا تولید راه می افتد و با راه افتادن تولید بحث اشتغال نیز حل خواهد شد و رشد اقتصادی و سرانه ملی را در پی خواهد داشت .

وی ادامه داد: مردم باید صداقت را مدنظر داشته باشند اصلح تعابیر مختلفی دارد و از نظر من اصلح کسی است که تجارب این کار را دارد و ما باید اصلح را در یک فرآیند نه یک ویژگی خاصی از کاندیداها در نظر بگیریم. اصلح از نظر بنده در حال حاضر دکتر روحانی است چراکه صادقانه با مردم حرف می زند و مثل برخی وعده های دروغین نمی دهد .

دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شرایط فعلی که غباری از شائبه ها در بحبوحه انتخابات بر جامعه حاکم است فکر می کنم که آقای روحانی صادقانه با مردم حرف می زند و مردم نیز جواب صداقتش را در ۲۹اردیبهشت خواهند داد .

عرفانی زاده تاکید کرد: در حال حاضر طبق اکثر نظرسنجی ها در کلان شهرها و بدنه متوسط جامعه آقای روحانی با اختلاف بالای پیش است و در بخش روستایی نیز تقریبا بالای ۵۰درصد آراء متعلق به ایشان است .

وی گفت: ما در شرایطی نیستیم که بخواهیم به نظام پشت کنیم. همچنین کسانی که بخواهند در انتخابات شرکت نکنند در واقع به سرنوشت خودشان پشت کرده اند و متاسفانه کسانی که به هر دلیل و بهانه ای بخواهند در انتخابات شرکت نکنند این دو آسیب جدی را به کشور و نظام وارد می کنند. با حضور نیافتن پای صندوقهای رای هم سرنوشت خودمان دچار آسیب می شود و هم پشتوانه نظام تخریب پیدا می کند .

دبیر حزب عدالت و آزادی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تک تک آحاد جامعه تقاضامندیم که هر گونه گله مندی، نگرانی و ناراحتی در سطح کشور یا از مدیران دارند را طی این مدت کنار بگذارند و به پای صندوق های رای بیایند .

عرفانی زاده بیان کرد: برخی از رقبای دولت تدبیر و امید به شدت در حال تخریب عملکرد این دولت هستند که این کار درستی نیست در صورتی که دولت تدبیر و امید اینگونه نیست، دنبال عوام فریبی و دروغ نیستند و صادقانه عملکرد خود را به مردم اعلام می کنند .

وی اضافه کرد: به نظر می رسد مردم بهترین داور هستند و خودشان به خوبی تشخیص می دهند چه کسانی دروغگو و چه کسانی راستگو هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی