تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 1:07
کد خبر : 7026

تبلیغات غیرمجاز نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت شد

تبلیغات غیرمجاز نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت شد

آقتاب دنا : مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: حجم تبلیغات محیطی غیر مجاز نامزدها و طرفدارانشان در روز اول و دوم تبلیغات شوراها در سطح شهر یاسوج قابل توجه بوده و ثبت شده است. کرم الله غلامیان درجمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم تبلیغات محیطی غیر مجاز نامزدها و طرفدارانشان در روز اول و دوم تبلیغات

13960223000268_Test_PhotoHآقتاب دنا : مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: حجم تبلیغات محیطی غیر مجاز نامزدها و طرفدارانشان در روز اول و دوم تبلیغات شوراها در سطح شهر یاسوج قابل توجه بوده و ثبت شده است.
کرم الله غلامیان درجمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم تبلیغات محیطی غیر مجاز نامزدها و طرفدارانشان در روز اول و دوم تبلیغات شوراها در سطح شهر یاسوج قابل توجه بوده و ثبت شده است.

 مدیر اجراییات شهرداری یاسوج افزود: بیشتر تخلفات کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج مربوط به نصب اقلام تبلیغی در تاسیسات شهری به ویژه در فضای سبز شهری است و همچنین برخی از کاندیداها پا فراتر گذاشته و در وسط بلوارها اقدام به نصب پوستر و داربست کردند.

غلامیان با اشاره به شروع مهلت قانونی تبلیغات شوراها گفت: نامزدهای انتخابات شوراها باید در مکان‌های مجاز اقدام به تبلیغات کنند.

وی تاکید کرد: نباید به عنوان تبلیغات به فضای سبز ،محیط زیست و درختان آسیب زد ضمن آنکه این اقدامات و نیز مخدوش و در هم ریختگی فضای شهری تخلف است و با همکاری دستگاه قضایی با این افراد برخورد جدی می‌شود.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: هرگونه آویز به درختان و تبلیغ بر روی تابلوهای اماکن عمومی و خصوصی ممنوع است و مردم می‌توانند شکایت خود را در این زمینه به سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند و این تخلفات صورت جلسه شده و نسبت به برخورد با این نامزدها اقدام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی