تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 1:03
کد خبر : 7023

دولتی‌ها اگر نمی‌ترسیدند ۲ نفره وارد مناظرات نمی‌شدند

دولتی‌ها اگر نمی‌ترسیدند ۲ نفره وارد مناظرات نمی‌شدند

آفتاب دنا: رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گچساران از بریز و بپاش‌ در ستادهای کاندیدای خاص ریاست‌جمهوری خبر داد. علی الله‌کرم‌پور در جمع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در گچساران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بدانیم شرکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است. الله‌کرم‌پور ادامه داد: اگر تابع ولایت فقیه باشیم باید بدانیم

13960223001031_Test_PhotoHآفتاب دنا: رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گچساران از بریز و بپاش‌ در ستادهای کاندیدای خاص ریاست‌جمهوری خبر داد.
علی الله‌کرم‌پور در جمع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در گچساران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بدانیم شرکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است.
الله‌کرم‌پور ادامه داد: اگر تابع ولایت فقیه باشیم باید بدانیم تک تک رای ما موجب عزت ملی و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: خوشبختانه مردم مناظرات را به خوبی نگاه کرده‌اند و آن چیزی که امروز در بین مردم مشاهده می‌شود حمایت آنها از حجت الاسلام رئیسی است.
الله‌کرم پور تاکید کرد: دولتی که قرار بود مشکلات را حل کند مشاهده می‌کنیم بعد از چهار سال هنوز نتوانسته است و وعده چهار سال بعدی را می‌دهد.
وی با بیان اینکه نمی‌شود با عقل و شعور مردم بازی کرد، گفت: کدام روستای اطراف شهر ما را سراغ دارید که از طرف ستادهای انتخاباتی رئیسی به آنها کالا داده شده باشد.
رئیس ستاد کار و کرامت حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: این در حالی است که مشاهده می‌کنیم دولت فعلی به دلیل اینکه می‌داند ریزش آرا داشته است وزاری خود و نمایندگان حامی خود را روانه شهرها و روستاها کرده است.
وی با طرح این پرسش عنوان کرد: چه کسانی امروز وعده استخدام و پاداش می‌دهند و آیا فکر نمی‌کنید مردم دیگر چنین حرف‌هایی را باور ندارند.
الله‌کرم‌پور ادامه داد: ما می‌گوییم اگر دولتی عملکردش آن گونه که خود می‌گوید قابل دفاع باشد چه دلیلی دارد دو نفره به مناظره بیایند.
این مسوول افزود: مردم کارنامه دولت را مشاهده کرده‌اند و مشاهده می‌کنیم دونفره به جای پاسخ به سوالات شروع به رقیب هراسی کرده‌اند.
الله‌کرم پور اذعان کرد: مردمی که امروز منتظر یارانه هستند و معیشت آنها به سختی می‌گذرد از خود سوال می‌کنند ستادهای انتخاباتی روحانی و این همه خرج و مخارج در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است از کدام منبع تامین می‌شود.
وی ادامه داد: پیروزی ما در آرامش است و امروز خوشحالیم که ستاد حجت‌الاسلام رئیسی به دست مردم با کمک‌های آنها مدیریت می‌شود.
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گچساران خاطرنشان کرد: آیا این عین بی‌انصافی نیست که در عملکردهای دولت گذشته فراموش کنیم کدام دولت دستور گاز رسانی را به روستای باباکلان داد.
وی افزود: مگر می‌شود فراموش کرد بیمارستان‌های ۹۶ و ۶۴ تخت خوابی گچساران که قرار است افتتاح شود در دولت گذشته بیش از ۸۰ درصد آن انجام شده بود.
الله‌کرم‌پور بیان کرد: حتی اگر به مردم هم نگویند مردم خود در کنار این پروژه‌ها عبور کرده‌اند و دیده‌اند.
این مسوول ابراز کرد: خدمات دولت‌ها، خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است اما اینکه نخواهیم بگوییم این بی‌انصافی است.
الله کرم پور افزود: امرورز ستاد ایشان توسط جمعی از نیروهای ارزشی، ایثارگران و جانبازان و همچنین خانواده‌های شهدا و جوانان مدیریت می‌شود و مشاهده کردیم ستاد ایشان را دو نفر از جانبازان جوان مدافع حرم افتتاح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی