تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 0:34
کد خبر : 7010

مواضع مخالفان داخلی با نتانیاهو در مسئله برجام مشترک است

مواضع مخالفان داخلی با نتانیاهو در مسئله برجام مشترک است

برخی ها به جای پرداختن و تمرکز کردن بر روی دوران پسابرجام کمی هم به دوران پیش از آن برگردند و ببینند که اگر برجام نبود چه بر سر این مملکت می آمد.

82528286-71608506آفتاب دنا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تشریح و تبیین برخی آثار و دستاوردهای مثبت برجام(برنامه جامع اقدام مشترک) در کنار سیاه نمایی ها و انتقادهای بی جا از این تصمیم ملی، گفت که مواضع برخی افراد با نتانیاهو و ترامپ مشترک است.
فرج الله رجبی عصر شنبه در همایش مهندسان حامی روحانی در یاسوج اظهار داشت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برجام را ننگین ترین قرارداد و سند بین المللی علیه منافع و سیاست های خود می دانند که عده ای نیز در داخل کشور با تشکیل مافیای رسانه، درست در این مسیر حرکت می کنند.
وی محصور کردن مسئله برجام را در مسایل اقتصادی، گشایش های مالی و سرمایه گذاری خارجی ظلم در حق این مهم و خط انحرافی در اهمیت این موضوع دانست و گفت که حتی تمرکز خود دولتمردان در این راستا نیز به صلاح نیست و نباید تنها به این بخش برجام دامن زد.
رجبی یادآور شد که مسئله برجام و دستاوردهای آن را باید در بایدها و نبایدهای زندگی جامعه جهانی جستجو کرد.
وی گفت که برخی ها به جای پرداختن و تمرکز کردن بر روی دوران پسابرجام کمی هم به دوران پیش از آن برگردند و ببینند که اگر برجام نبود چه بر سر این مملکت می آمد.
وی با اشاره به برخی سیاه نمایی ها علیه دولت یازدهم گفت که دولت در طول این مدت همچنان مشغول آوار برداری از مشکلات گذشته کشور بوده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که تنها برای طرح های عمرانی نیمه تمام در سال ۹۲ و آغاز دولت یازدهم رقمی افزون بر ۴۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.
رجبی ادامه داد که برخی ها موضوع حقوق های نجومی را به میان کشیده اند که البته کار درست و حقی هم است، باید رقم ۲۳هزار میلیارد تومانی که در دولت دهم به خزانه نیامده و اکنون در بودجه سال ۹۶ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت را موظف به بازگشت این پول کرده اند نیز مورد توجه قرار دهند.
این نماینده مجلس تصریح کرد که در دولت نهم و دهم قیمت مسکن یکباره چند برابر، قیمت دلار سه برابر، قیمت بنزین از ۸۰ تومان به ۷۰۰ تومان رسید، دانشجویان مورد تهدید و تطمیع قرار گرفتند و نرخ تورم با وجود نفت ۱۲۰ دلار به بالای ۴۰ درصد رسید.
وی ابراز داشت که معنی بازگشت به عقب، یعنی لگدمال کردن عزت، اقتدار و اعتبار دینی و انقلابی ملت و به تاراج رفتن سرمایه ملی توسط عده ای نااهل و نادان است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی