تاریخ انتشار : شنبه 13 می 2017 - 17:19
کد خبر : 7003

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی استان در دولت یازدهم خبر داد.

%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b1ارسلان حسن‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب دنا در یاسوج، با اشاره به اینکه صندوق امید تسهیلاتی را در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات روستایی پرداخت کرده است، اظهار داشت: در دولت یازدهم تعداد یک‌‌هزار و ۷۷۰ طرح در ۴۵۲ روستا مورد حمایت صندوق بوده است که برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال ۸۸ تا ۹۲ تعداد ۹۸۳ طرح کشاورزی در استان مبلغ ۶۷ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد، عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد ۸۳۷ طرح کشاورزی مبلغ ۱۶۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است، بیان کرد: در سال ۹۵ تعداد یک هزار و ۸ طرح اشتغال‌زایی مبلغ ۲۴۰ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی این صندوق دریافت کردند.

حسن پور با بیان اینکه نهادینه کردن ازدواج آسان یکی از راه‌های تسهیل این امر در جامعه است، عنوان کرد: در سال گذشته  تعداد ۳۲۴ فقره وام به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان پرداخت شد.

وی ابراز کرد: تولید و عرضه انواع صنایع دستی، احداث سفره خانه‌های سنتی، احداث مجموعه سوارکاری، اقامتگاه‌های بومی‌گردی، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی،احداث انواع رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و تجهیز مجتمع‌های درمانی بخشی از فعالیت‌های صندوق امید در استان در حوزه صنایع دستی، گردشگری و خدماتی است و می‌توان از این فرصت‌های برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی