تاریخ انتشار : جمعه 12 می 2017 - 12:03
کد خبر : 6982

احمدی نژاد دستاورد تحریم کنندگان انتخابات بود/ روحانی رئیس جمهوری کارآمد است

احمدی نژاد دستاورد تحریم کنندگان انتخابات بود/ روحانی رئیس جمهوری کارآمد است

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش کشور گفت: احمدی نژاد دستاورد تحریم کنندگان انتخابات بود و اگر در این انتخابات شرکت نکنیم بار دیگر سرنوشت ما را تعیین می کنند.

IMG_0165-1-768x576

به گزارش آفتاب دنا از یاسوج، مرضیه آذر افزا در حمایت از دکتر حسن روحانی در جمع مردم و حامیان دولت تدبیر و امید در این شهر به سخنرانی پرداخت.

این عضو دایره آموزش حزب اتحاد ملی عنوان کرد:  رای آوردن ترامپ بیش از آنکه ناشی از رای دادن افراد باشد ناشی از عدم رای دادن روشنفکران جامعه آمریکا بود.

وی با بیان اینکه در ایران در سال ۸۴ در دور دوم حدود ۱۷ میلیون نفر به احمدی نژاد رای دادند، افزود: ۱۸ میلیون نفر در آن انتخابات شرکت نکردند و به نوعی آن را تحریم کردند.

آذر افزا بیان کرد: در سال ۸۴ حامیان و طرفداران دکتر معین فحش می خوردند و بیشتر از آنکه یاران رقیب موجب آزار آنها باشند عدم رای دادن برخی از افراد آزار دهنده بود.

وی تصریح کرد: اگر در این انتخابات شرکت نکنیم بار دیگر سرنوشت ما را تعیین می کنند.

آذر افزا با بیان اینکه در جامعه کمتر با خودانگیختگی رو به رو هستیم، اظهار داشت: فعالان سیاسی و مدنی باید برای این این مسئله راهکاری بیاندیشند.

این عضو حزب اتحاد ایران اسلامی نگاه صفر تا صد به مسائل را یک نگاه نادرست برشمرد و گفت: این نگاه موجب شده تا نقاط قوت دیده نشده و مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش کشور با اشاره به این سخن جهانگیری، تاکید کرد: اکنون انتخاب ما بین بد و بدتر نیست بلکه انتخاب بین راه و بی راه است.

آذرافزا تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین روحانی را فردی بسیار مناسب و رئیس جمهور کارآمد می دانم.

وی عنوان کرد: در صورت عدم شرکت در انتخابات دیگر نمی توانیم به دنبال مطالبات و حق و حقوق خود باشیم.

آذرفزا خطاب به جمع حاضر در این همایش، بیان کرد: کسی را انتخاب کنید که شایستگی بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های کشور در حال شکل گیری است، ابراز کرد: دولت تدبیر در نیمه راه است حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را برای ادامه مسیر همراهی کنیم.

آذر افزا با اشاره به شکل نگرفتن مطلوب فضای گفت و گو در کشور، ابراز کرد: برخی افراد در آستانه انتخابات به جای صحبت کردن و مراجعه به عقل و منطق به سراغ هیجانات کاذب می روند هر چند که اندکی هیجان در زمان انتخابات نیز لازم است.

وی تصریح کرد: در انتخابات سال ۱۳۹۲ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بدون حمایت چهره های خاص سیاسی کشور رای آورد و باید اصلاح طلبان تلاش کنند که این فرد لایق به مدت چهار سال دیگر نیز رئیس جمهور ایران باشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش کشور با تاکید بر اینکه دولت نهم و دهم سیستم های کشور را در تمامی عرصه ها نابود کرد و شرایط ایران به لحاظ توسعه زیرساخت های سیاسی را نیز به دوران ماقبل از  انقلاب اسلامی کشاند، گفت: عقب ماندگی کشور در دوره اصولگرایان و دولت احمدی نژاد باید برای مردم شفاف سازی شود و در این صورت نیز اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو سربلند و پیروز خواهند شد.

آذر افزا تصریح کرد: در کشوری که زیرساخت های دموکراتیک شکل می گیرد صندوق های رای تاثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: آزادی بیان و آزادی رسانه ها از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

آذر افزا بیان کرد: احمدی نژاد جایگاه مجلس روابط بین قوا  و احزاب را تضعیف کرد و فضایی شبیه پیش از انقلاب در کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی