تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 می 2017 - 12:59
کد خبر : 6936

برنامه های متنوع برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بویراحمد

برنامه های متنوع برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بویراحمد

سید رضا عسکری از برگزاری جشن نیمه شعبان در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت خبر داد و افزود: این آیین در محل دفتر ستاد روحانی در شهر یاسوج اجرا می شود.

IMG_20170511_124608آفتاب دنا :  رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  آفتاب دنا برنامه‌های این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا از یاسوج سید رضا عسکری با تبریک نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت (عج) گفت: در این هفته در سطح شهرستان برنامه های متنوعی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تدارک دیده شده است تا شاهد حضور پرشور وحداکثری مردم در انتخابات باشیم.

برنامه های متنوع برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان بویراحمد 

رئیس ستاد انتخاباتی حسن دکتر روحانی در شهرستان بویراحمد به برنامه های پیش بینی شده اشاره کرد وگفت: گردهمایی بانوان حامی روحانی ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل ستاد مرکزی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

وی از برگزاری  جشن نیمه شعبان در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت خبر داد و افزود: این آیین در محل دفتر ستاد روحانی در شهر یاسوج اجرا می شود.

عسکری به دیگر برنامه های این ستاد اشاره کرد و اظهار داشت: شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه گردهمایی مهندسین در سالن جهادکشاورزی با سخنرانی ” دکتر رجبی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی”، یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سخنرانی ” غلام محمد زارعی نماینده مردم  شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی” در ساعت ۱۷ تا ۱۹، دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سخنرانی ” غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی” در جمع مردم بخش لوداب، سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سخنرانی ” دکتر نیکبخت و یکی از اساتید دانشگاهی” در محل ستاد شهرستان بویراحمد و چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت سخنرانی و همایش روستائیان و مردم حومه شهر یاسوج در محل ستاد شهرستان بویراحمد با سخنرانی ” دکتر مندنی پور و سید باقر موسوی” برگزار می شود.

رئیس ستاد روحانی در شهرستان بویراحمد از احتمال تغییر برنامه سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه  با برنامه های ستاد مرکزی در سطح ملی خبرداد وگفت: در صورت هرگونه تغییر اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: گردهمایی های مختلفی در مناطق مختلف دشتروم، سپیدار، چیتاب، پاتاوه، مارگون و لوداب نیز در روزهای آتی برگزار می شود.

پیش بینی فاصله رای آقای روحانی با سایر رقبا  در استان

عسکری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون میزان آرای دکتر حسن روحانی در مقایسه با سایر رقبا، گفت: به نظر می رسد آقای روحانی با فاصله خوبی در رده نخست قرار دارد.

وی در همین راستا افزود: باتوجه به بررسی های به عمل آمده بخش زیادی از مردم تصمیم به رای دادن به کاندیدای خاصی نگرفتند یعنی در حقیقت رای خاکستری قابل توجهی داریم که امید است تا پایان تبلیغات انتخابات شاهد مشارکت گسترده و پرشور مردم باشیم.

عسکری خاطرنشان کرد: تحلیل ما این است که در پایان انتخابات با مشارکت گسترده مردم آقای دکتر روحانی پیروز این انتخابات است.

فضای کشور هنوز برای انتخابات گرم نشده است

رئیس ستاد روحانی در شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار آفتاب دنا پیرامون انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور، اظهار داشت: به نظر بنده فضای سیاسی کشور هنوز کاملا انتخاباتی نشده و امیدوارم که در مناظره سوم مردم به مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات تشویق شوند و انگیزه کافی برای حضور در انتخابات ایجاد شود.

عسکری افزود: برآیند ما از حضور مردم در پای صندوق های رای به حول قوه الهی در کشور بیش از ۷۰درصد و در استان بالای ۹۰ درصد مشارکت خواهد بود.

 ایجاد آرامش در داخل و خارج مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید 

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با مهم ترین نقطه قوت دولت دکتر حسن روحانی، گفت: ایجاد آرامش در داخل و خارج در زمینه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در همین زمینه گفت: در داخل یک آرامش خوبی بر فضای اقتصادی و امنیتی، یک تعادل و اعتدالی در فضای سیاسی و البته رونق نسبی در زمینه امور زیربنایی و توسعه کشور ایجاد شد.

عسکری افزود: در بخش های مانند سلامت و درمان، کشاورزی، جذب سرمایه گذاری و صادرات نفتی و غیرنفتی نیز رونق و توسعه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم در روابط خارجی تعامل و روابط کشور با سایر دولت های دنیا بهبود بخشیده شد و اکثر قدرت های بزرگ دنیا با ایران رابطه خوب و حسنه برقرار نمودند، افزود: در زمینه صدور نفت و مبادلات تجاری و بازرگانی گشایش های خوبی ایجاد شده است که امیدواریم با تداوم دولت تدبیرو امید شاهد پیشرفت در مناسبات خارجی و بین المللی باشیم و در داخل نیز در زمینه رفع مشکلات اقتصادی به خصوص رفع بیکاری و بهبود معیشت مردم گام های موثری برداشته شود و در زمینه سیاسی و اجتماعی نیز به وفاق و همدلی بیشتر دست یابد و در زمینه فرهنگی نیز شاهد پیشرفت کشور در نیل به سمت توسعه همه جانبه باشیم.

استمرار  دولت تدبیر و امید گام مهمی برای رسیدن به توسعه کشور است

عسکری در رابطه با نقش و تاثیرگذاری تداوم مسیر عقلانیت و اعتدال در توسعه پیشرفت کشور، عنوان کرد: در شرایط فعلی تکرار دولت تدبیر و امید و تداوم رویکرد عقلانیت و تدبیر می تواند در تعامل با دولت های بزرگ جهانی و همچنین استفاده از همه ظرفیت های داخلی شاهد پیشرفت و توسعه، تولید ثروت، کاهش بیکاری، ایجاد فضای امن بیشتر در زمینه های اجتماعی، سیاسی و امنیتی و ایجاد نشاط و پیشرفت بیشتر در زمینه های علمی و فرهنگی باشیم.

وی اظهار داشت: راه تدبیر و عقلانیت، رویکرد حاکمیت خرد جمعی و ارتقا آستانه تحمل در بین نیروهای فعال سیاسی و اجتماعی می تواند سوپاپ اطمینانی برای دستیابی به توسعه همه جانبه باشد.

عسکری در پایان از مردم دعوت کرد که در فرصت باقی مانده تا  پایان انتخابات با بالابردن آستانه تحمل، وفاق و همدلی در عین رقابت سالم و آگاهانه و منطقی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری به صحنه بیایند و با انتخاب آگاهانه خود و رای به جناب آقای دکتر روحانی مسیر  عقلانیت و تدبیر را استمرار بخشند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این سرزمین بیافزاییم و راه را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری هموار کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی