تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 می 2017 - 21:35
کد خبر : 6929

مشتری مداری و تعامل با مؤدیان مالیاتی اولویت سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

مشتری مداری و تعامل با مؤدیان مالیاتی  اولویت سازمان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : محمدعلی غفاری اجرای طرح جامع اصلاح نظام مالیاتی و پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی در سال ۹۵ را از شاهکارهای دولت تدبیر وامید دانست.

82524210-71600868آفتاب دنا : مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح جامع اصلاح نظام مالیاتی و پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی در سال ۹۵ را از شاهکارهای دولت تدبیر وامید دانست.

محمدعلی غفاری  در دیدار با فرماندار بویراحمد گفت که تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری در سازمان تخصصی مالیاتی کشور با عملکرد مدیران برنامه ریز و موفق این سازمان محقق شد و این اقدام ماندگار مورد تقدیر رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی ودارایی و دیگر مسئولان اقتصادی کشور قرار گرفت.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که در سال گذشته ۴۷۰ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

فرماندار بویراحمد نیز سازمان مالیاتی را یک دستگاه کارآمد و موفق دانست و افزود: در کنار افزایش درآمدهای مالیاتی روند توسعه و آبادانی شهرها و روستاها در دولت تدبیر وامید افزایش یافته است.
سید محمد کاظم نظری با بیان این که روند افزایش خدمات در تمامی بخش‌ها در دولت تدبیر و امید جهش مطلوبی به خود گرفت افزود: از محل پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طرح‌های عمرانی خوبی در دولت یازدهم انجام گرفته است.
وی به توسعه خدمات رفاهی شهر یاسوج در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های گردشگری و مرکز استان بودن شهر یاسوج برای پرداخت کمک از محل مالیات بر ارزش افزوده نیازمند توجه بیشتر است.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی