تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آوریل 2014 - 20:18
کد خبر : 683

رسانه‌های این استان همه در چارچوب ارزشهای نظام حرکت می‌کنند

رسانه‌های این استان  همه در چارچوب ارزشهای نظام حرکت می‌کنند

نسیم دنا- نشست  هم اندیشی بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان  در فضایی صمیمی برگزار شد. محمدلطیف ارجمند، رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که مقام معظم رهبری به درستی در سالیان گذشته تهاجم فرهنگی و شبیه‌خون فرهنگی را گوشزد

نسیم دنا- نشست  هم اندیشی بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه استان  در فضایی صمیمی برگزار شد.

محمدلطیف ارجمند، رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که مقام معظم رهبری به درستی در سالیان گذشته تهاجم فرهنگی و شبیه‌خون فرهنگی را گوشزد کردند، اظهار کرد: نخستین جایی که در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی مردم قرار دارد باورهای مردم است.

خبرگزاری فارس: مدیران کهگیلویه و بویراحمدی به فکر مچ‌گیری از رسانه‌ها نباشند

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آن‌ها ارزش‌هایی همچون بی‌بی دو عالم و عاشورا و فرهنگ شهادت را بیش از هر چیز مورد هجمه خود قرار داده‌اند.

ارجمند افزود: آن‌ها به دنبال کمرنگ جلوه دادن دفاع مقدس و ارزش‌های آن هستند و چون در جنگ سرد شکست خوردند امروز با همه توان در جنگ نرم به نبرد با ملت ایران آمده‌اند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، این انقلاب را دارای هویت فرهنگی دانست و گفت: به همین دلیل امروز وظیفه داریم که در استان خودمان برای مقابله با توطئه دشمن از ظرفیت رسانه در برابر این تهاجم به درستی استفاده کنیم.

وی، نقش رسانه‌ها در توسعه استان در زمینه اقتصادی را بالا ذکر کرد و از مدیران خواست تا در برابر نقد مطبوعات از خود خویشتن‌داری بیشتری نشان دهند.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رسانه‌های این استان که همه در چارچوب نظام حرکت می‌کنند نیز باید در نقدها همواره رعایت جوانب انصاف را داشته باشند.

وی، کار در مباحث فرهنگی را یکی دیگر از نیازهای استان دانست و گفت: اقتصاد و فرهنگ در این استان تنها در سایه هم قادر به توسعه هستند که رهبری معظم انقلاب هم حکیمانه این تدبیر را برای سال جاری بیان فرمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی