تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آوریل 2017 - 17:17
کد خبر : 6789

درخشش هنرجویان هنرستانهای شهرستان بویراحمد در مسابقات علمی وعملی استانی

درخشش هنرجویان هنرستانهای شهرستان بویراحمد در مسابقات علمی وعملی استانی

خدامراد دانش پایه گفت: در مرحله استانی این مسابقات که به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با کسب ۱۱ رتبه اول ۵ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم مقام نخست این مسابقات را در سطح استان کسب کرد.

آIMG_20170225_134643فتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از درخشش هنرجویان هنرستانهای شهرستان بویراحمد در چهاردهمین دوره برگزاری مسابقات هنرستان های فنی و حرفه ای در شهرستان گچساران خبرداد.

خدامراد دانش پایه گفت: در مرحله استانی این مسابقات که به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با کسب ۱۱ رتبه اول ۵ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم مقام نخست این مسابقات را در سطح استان کسب کرد.

برگزاری مسابقات علمی و عملی موجب ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان می شود

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،ارتقای سطح کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش و ارزیابی کیفیت ارائه آموزش های تخصصی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد و گفت: برگزاری مسابقات علمی و عملی موجب ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان می شود

دانش پایه گفت: در این مسابقات در رشته ساختمان، هادی خشتان رتبه اول ، فرزاد امیری دوست رتبه دوم و در رشته مکانیک نیز محمد رضایی رتبه اول ، مرتضی کاظمی رتبه دوم و در رشته ساخت تولید علی مرادیان رتبه اول استانی را از هنرستان اقبال لاهوری یاسوج کسب کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: دراین مسابقات در رشته برق بهاء الدین دانش نسب رتبه اول ،کامبیز آذربش رتبه دوم در رشته تاسیسات مسعود مجیدی وفا رتبه اول ،اقبال صناعی نسب رتبه دوم و در رشته کامپیوتر شیما جعفر نژاد رتبه اول ،مریم غریب پور رتبه دوم ،صفیه آذرباد رتبه سوم ، پویا دروگر رتبه چهارم ودر رشته مدیریت فرشته ماهریان زاده رتبه اول ودر رشته خیاطی مینا محمد حسینی رتبه اول و پدیده دستمردی رتبه سوم را کسب کردند.

دانش پایه به موفقیت هنرجویان در سایر رشته های فنی وحرفه ای اشاره کرد وگفت: در رشته حسابداری ،مهدیه محمودی رتبه اول ، در رشته معماری سحر جهانبخش و احمد رضا سعیدی رتبه سوم و در رشته برق صنعتی محمد قاسم عزیزی رتبه اول ، امید تیموریان رتبه دوم ، در رشته برق ساختمان علی اصلانی پور رتبه اول و در رشته الکترونیک علیرضا حسینی رتبه اول و در رشته کودکیاری مریم وفا اصل رتبه اول ،خیر النسا دوانی رتبه چهارم و در رشته گرافیک مایده مولایی رتبه سوم را در مسابقات علمی وعملی کسب نمودند.

وی با اشاره به اینکه این هنرجویان در هنرستانهای اقبال لاهوری ،طالقانی ،محمد باقر ،وحدت و سمیه مشغول به تحصیل هستند تلاش ارزشمند مدیران هنرستانها و هنرآموزان این رشته ها را ستودنی وقابل تحسین توصیف کرد.

دانش پایه با بیان اینکه مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کار و دانش استان در گچساران برگزار شد اظهار داشت : در مرحله شهرستانی این مسابقات ۲ هزار و ۸۰۰ هنر جوی دختر و پسر در ۳۵ رشته شرکت کردند که ۲۵۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند که در پایان ۱۰۵ نفر به مرحله کشوری راه می یابند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان این موفقیت ارزشمند را حاصل تلاش ،پیگیری و برنامه ریزی واحد آموزش فنی وحرفه ای و مدیران هنرستانها و تلاش هنرجویان مستعد این شهرستان دانست وگفت: هنرجویان هنرستانهای این شهرستان نیز در سال گذشته در سطح ملی خوش درخشیدند ورتبه های خوبی بدست آوردند.

وی ضمن تشکر و تبریک این موفقیت های با ارزش به هنرجویان و خانواده های آنها از زحمات ارزشمند همه مدیران محترم هنرستانها ، معاونین ، هنرآموزان و… که در کسب این موفقیت ، نقش ارزنده ای ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد .

دانش پایه از فعالیت ۱۱ هنرستان مستقل ، ۴ هنرستان ضمیمه ، ۲هنرستان غیر انتفاعی و یک هنرستان هنرهای زیبا در سطح شهرستان بویراحمد خبرداد وگفت: در این هنرستانها ۱۸۵۰ هنرجو مشغول به تحصیل هستند که ۲۶۰ هنرآموز کار آموزش آنها را برعهده دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان در بخش دیگری از سخنانش به سایر موفقیتهای این حوزه اشاره کرد وگفت: در طرح ها و برنامه های مختلف و در راستای کیفیت بخشی گروههای آموزشی، شش نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد در کشور و استان حائز رتبه های برتر شدند.

دانش پایه در تشریح این موفقیتها گفت: خانم ها: اختر ضامنی رتبه سوم کشوری در طراحی سوالات استاندارد، احترام نیایی رتبه اول استان در مقاله نویسی با موضوع قرآن و مهارت های ده گانه زندگی، ژیلا انجم روز رتبه اول استان در روش تدریس خلاقانه پیام های آسمانی و اقایان: سیف الله رضا پور رتبه اول استان در ارزشیابی عملکردی درس علوم تجربی، محمد فرجی زاده رتبه اول استان در آزمون آنلاین درس رایانه و داریوش آموزگاران رتبه اول استان در آزمون آنلاین درس شیمی را کسب نمودند.

دانش پایه از برنامه ریزی ،تلاش وپیگیری مجدانه کارشناس گروههای آموزشی متوسطه شهرستان بویراحمد تشکر وقداردانی کرد وگفت: این برنامه ها و طرح ها تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهند داشت.

دانش پایه با بیان اینکه تعلیم ، تربیت و حوزه فرهنگ، مهمترین بخش پیشرفت بشری ومهمترین عامل در توسعه همه جانبه محسوب می شود تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید در خصوص تربیت نسل آینده فعالانه عمل کنند و آموزش وپرورش را بیش از هرزمان دیگری یاری نمایند تا در آینده شاهد جوانان عمل گرا و اخلاق مدار در جامعه باشیم.

دانش پایه این موفقیت های ارزشمند را به مدیریت آموزش و پرورش،دانش آموزان، مدیران و هنر آموزان شهرستان بویراحمد تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود شاهد کسب رتبه های برتر در مرحله کشوری باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی