تاریخ انتشار : جمعه 10 مارس 2017 - 19:00
کد خبر : 6738

آمادگی صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از خطوط تولید شهرک‌های صنعتی استان

آمادگی صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از خطوط تولید شهرک‌های صنعتی استان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این صندوق برای حمایت از خطوط تولید شهرک‌های صنعتی استان خبرداد.

photo_2017-03-10_23-12-00نسیم دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  از آمادگی این صندوق برای حمایت از خطوط تولید شهرک‌های صنعتی استان خبرداد.

نشست مشترک مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در محل صندوق کارآفرینی برگزار شد.

ارسلان حسن پور هدف از این نشست را بررسی مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد ۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال در سال‌های ۹۴ و ۹۵ در قالب تعاملات داخلی با شرکت شهرک‌های صنعتی به این واحدها پرداخته شده است.

وی افزود: این صندوق برای حمایت از خطوط تولید شهرک‌های صنعتی استان آمادگی کامل دارد و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  تاکید کرد: هدف ما  از پرداخت وام ایجاد اشتغال در زمینه‌های مشاغل خُرد ،مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک است و حمایت از جامعه زنان و تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این صندوق است.

حسن پور با اشاره به اهمیت اشتغال پایدار، بیان کرد: باید سطح عمومی اشتغال پایدار در کشور و استان از طریق توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک افزایش یافته و زنجیره‌های تولید کالا و خدمات در سطح آن‌ها ایجاد شود.

وی ابراز کرد: این صندوق به عنوان اولین نهاد مالی با هدف حمایت از بنگاه‌های خرد وکوچک، کلیه تسهیلات را با کامزد واقعی چهار درصد پرداخت کرده و از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه حمایت کرده است.

بنام مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیر صندوق کارآفرینی امید استان به جهت تعامل خوب و حمایتهای تأثیرگزار ایشان در بخش شهرکهای صنعتی خواستار حمایت از دیگر شهرکهای موجود ازجمله شهرک صنعتی امام زاده جعفر در شهرستان گچساران و شهرک صنعتی چرام شدند.

photo_2017-03-10_23-12-10

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی