تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مارس 2017 - 18:06
کد خبر : 6727

آهنگ توسعه شهرمادوان با همراهی مسئولان ومشارکت مردم

آهنگ توسعه شهرمادوان با همراهی مسئولان ومشارکت مردم

مهندس جهانبخش به مهمترین مشکلات وتنگناههای این شهر اشاره کرد وگفت:باتوجه به رشد مهاجرت در این شهر وکمبود اعتبار روند اجرای زیرساختهای اولیه شهری از قبیل جدول گذاری ،زیرسازی و آسفالت معابر شهری به کندی صورت می گیرد.

jahanbakhshنسیم دنا : شهردار مادوان با تسلیت ایام فاطمیه یکی از مهمترین مولفه های توسعه شهر را توجه به مسائل فرهنگی دانست وگفت: در مناسبتهای مختلف ملی ومذهبی شهرداری در حد وسع و توان خویش اقدامات فرهنگی خوبی دراین زمینه انجام داده است.

مهندس داریوش جهانبخش شهر مادوان را یکی از مهاجر پذیرترین مناطق شهری در استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد واظهار داشت: بروز برخی مشکلات ونارسایی های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی در این منطقه از دغدغه های اساسی شهرداری وشورای اسلامی این شهر است.

شهردار مادوان با بیان اینکه حل مشکلات شهر مادوان وتوسعه زیرساختهای شهری نیازمند نگاه ویژه وحمایت مسئولان استانی است اظهار داشت: پرسنل خدوم شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر مادوان از همه ظرفیتها وپتانسیلها برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و حل معضلات شهری استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:بدون مشارکت مردم وهمکاری مسئولان شهرداری به تنهایی قادر به توسعه زیرساختهای اولیه شهری در این شهر نوپا ومهاجر پذیر نیست.

شهردار مادوان با بیان اینکه مشارکت و دخیل کردن شهروندان در روند تهیه و اجرای طرح های برنامه ریزی ضامن موفقیت مدیریت شهری می باشد گفت: در مدیریت شهری نوین و در جهانی که به طور فزاینده ای به سمت شهری شدن گام بر می دارد، مشارکت شهروندی جایگاه والایی دارد.

جهانبخش مشارکت شهروندان را در عمران و آبادانی شهربسیار تاثیر گذار دانست وگفت: تلاش می کنیم با همکاری شهروندان   تا حدامکان در رفع مشکلات شهری بکوشیم.

شهردار مادوان به مهمترین مشکلات وتنگناههای این شهر اشاره کرد وگفت:باتوجه به رشد مهاجرت در این شهر وکمبود اعتبار روند اجرای زیرساختهای اولیه شهری از قبیل جدول گذاری ،زیرسازی و آسفالت معابر شهری به کندی صورت می گیرد.

توجه به عمران شهری از اولویتهای شهرداری وشورای اسلامی شهر مادوان

شهردار مادوان توجه به عمران شهری را از اولویتهای شهرداری وشورای اسلامی شهر مادوان عنوان کرد وگفت: پروژه های عمرانی متعددی از قبیل اجرای کانال هدایت سیلاب ،جدول گذاری ،زیرسازی و آسفالت،ساخت ونصب پلهای فلزی ،رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر،روشنایی معابر شهری و اجرای پل اصلی بلوار اصلی شهر مادوان توسط واحد عمران وشهرسازی این شهرداری انجام گرفته ویا درحال انجام است

وی نداشتن درآمد پایدار در شهرداری را یادآور شد و از مسئولان استانی خواست که نگاه ویژه ای به حوزه عمران شهری شهر مادوان داشته باشند.

جهانبخش در بخش دیگری از سحنانش گفت: شهرداری این شهر با شناسایی ، ظرفیتها ،مشکلات و تنگناها و اولویت بندی آنها با تدبیر وبرنامه ریزی اصولی ومدون در جلسات مختلف با مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط برای توسعه وآبادانی این شهر گام برمی بردارد که امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد خدمت رسانی بهتر به مردم شریف این سامان باشیم.

شهردار مادوان ساماندهی و رفع مشکلات موجود در این شهر را نیازمند یک رویکرد مثبت و اساسی دانست وگفت:جمعیت شهر مادوان به هنگام تبدیل به شهر حدود ۷هزار نفر بود که هم اکنون این شهر بالغ بر ۱۶هزار نفر جمعیت دارد که می طلبد با توجه به موقعیت عالی این منطقه از منظر آب هوایی برای ایجاد زیرساختهای شهری مردم نیز مشارکت بیشتری با شهرداری داشته باشند.

وی در پایان خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آنان را از اولویتهای کاری شهرداری بیان کرد وگفت : مردم ولایتمدار ، انقلابی این دیار شایسته بهترین خدمات هستند که با وجود کمبودها ونارسایی ها ، خدمات وفعالیتهایی خوبی در سطح شهر انجام گرفته اما زمینه ارائه خدمات بیشتر وبهتر هنوز باقی است که امیدواریم با وحدت رویه آهنگ توسعه شهرنوپای مادوان با همراهی مسئولان ارشد استانی وشهرستانی ومشارکت مردم شتاب بیشتری بگیرد و بتوانیم در جهت بهبود خدمات مطلوبتر به مردم بیش از گذشته گام برداریم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی