تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2017 - 5:18
کد خبر : 6676

بازارچه محلی شهروند گامی در جهت رفاه شهروندان یاسوج

بازارچه محلی شهروند گامی در جهت رفاه شهروندان یاسوج

محمد علی جاوید افزود: این بازارچه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد رفاه در بین شهروندان احداث شده است.

 نسیم دنا : فعالیتها وتدابیر زیبای شهردار یاسوج در حوزه عمران شهری  و رفاه حال شهروندان  عزیز قابل تحسین وشایسته تقدیر است. نگاه علمی وپژوهشی  ومتناسب با ظرفیتها وامکانات وبهره گیری از ایده های نو وتعامل شورای محترم شهر و دستگاههای مختلف اجرایی از تدابیر خوب مدیریتی دکتر جاوید در شهرداری یاسوج است که بستر آینده ای زیبا را در این شهر نوید  می دهد.

 شهردار یاسوج در مراسم افتتاح نخستین بازارچه محلی شهروند یاسوج از بهره برداری پروژه های متعدد عمرانی ورفاهی تا پایان سال جاری خبرداد که در سال اقتصاد ومقاومتی ،اقدام وعمل با مدیریت جهادی عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده است.

افتتاح نخستین پروژه مشارکتی شهرداری یاسوج با بخش خصوصی

dscf3765

نخستین بازارچه محلی شهروند با حضورفرماندار بویراحمد، رئیس شورای شهر، شهردار یاسوج و مسوولان استانی درمنطقه کم برخوردار غرب یاسوج  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار یاسوج درآیین بهره برداری از بازارچه محلی شهروند گفت: این بازارچه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی وایجاد رفاه دربین شهروندان احداث شده است .دکتر محمد علی جاوید افزود :  بازارچه محلی شهروند نخستین پروژه مشارکتی شهرداری یاسوج با بخش خصوصی وتصویب  شورای اسلامی شهر یاسوج  می باشد .وی خاطرنشان کرد: برای احداث این بازارچه با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری یاسوج ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .شهردار یاسوج  اظهارداشت : کاهش قیمت ، افزایش کیفیت ، تامین اقلام مورد نیاز شهروندان ، حمایت از تولید کننده ومصرف کننده وکمک به کاهش تولید از جمله اهدافی است که در بازارچه های محلی دنبال می شود .وی با بیان اینکه احداث بازارچه های محلی  در دستور کار شهرداری یاسوج قرار گرفته است اظهارداشت: بنا داریم زمین های متعلق به شهرداری را برای ایجاد بازاچه ها در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم .

تقدیر فرماندار بویراحمد ازحرکت شهرداری یاسوج درایجاد بازارچه های محلی

فرماندار بویراحمد نیز دراین مراسم از حرکت شهرداری یاسوج درایجاد بازارچه های محلی تقدیر کرد .دکترمحمدکاظم نظری افزود : بازارچه های محلی حلقه واسط بین تولید کننده بومی ومصرف کننده ساکن در یاسوج است.وی اظهار داشت : این بازارچه ها دست دلالان و واسطه ها را کوتاه کرده ومحصول تولیدی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به دست مصرف کننده رسیده وبعد نظارتی آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است .وی بیان کرد : بازارچه های محلی می تواند به همه نیازهای ضروری شهروندان پاسخ دهد .

برای ایجاد بازارچه های محلی زمین های بلااستفاده شهرداری دراختیار سرمایه گذاران قرارمی گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هم گفت: شورای اسلامی ازطرح ها وایده های شهردارییاسوج در تامین زیرساخت های پروژه های حمایتی ورفاهی حمایت و پشتیبانی می کند.

سید هدایت اکبری افزود: برای ایجاد بازارچه های محلی شهری زمین های بلااستفاده دراختیار سرمایه گذارقرارمی گیرد وازحرکت آن پشتیبانی می شود.وی بیان کرد: باراه اندازی بازارچه های محلی می توان به ثبات قیمت اقلام دربازارخوشبین بود.

هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم

مرتضی فروغ فر عضو شورای شهر یاسوج در این آیین در جمع خبرنگاران گفت: هیچگونه محدودیتی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در نقاط مختلف شهر یاسوج نداریم  و شورای شهر از ایده های توسعه این فروشگاهها برای خدمت به شهروندان استقبال می کند.

دکتر مرتضی فروغ فر با بیان اینکه شهرداری یاسوج با احداث این فروشگاه‌ها به دنبال درآمد زایی برای شهرداری نیست، تصریح کرد: این امر صرفا اقتصادی و در جهت رفع نیازهای شهروندان استوی تصریح کرد: شهرداری در تلاش است تا در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب به شهروندان کالاهای ایرانی مرغوبی را ارائه دهد و پاسخگوی نیازهای آنان باشد.عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه در این فروشگاهها تخفیفاتی برای شهروندان در نظرگرفته می شود خاطرنشان کرد: با راه اندازی فروشگاه‌های شهروند می توان خدمات ویژه‌ای را برای رضایت‌مندی مشتریان ارائه داد.دکتر فروغ فر اقدامات شهردار یاسوج را در زمینه توسعه زیرساختهای شهری ستودنی توصیف کرد وگفت: بهره بهرداری از پروژه های مختلف عمران شهری ورفاهی در سطح شهر یاسوج نوید بخش آینده ای بهتر، برای توسعه وآبادانی این دیار پرگهر خواهد بود.

در فروشگاه شهروند نیازهای شهروندان با قیمت مناسب عرضه می شود.

dscf3695

دکتر پادیز سرمایه گذار بخش خصوصی نیز در این آیین گفت: این فروشگاه در راستای فریشات مقام ومعظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل با همکاری شهرداری یاسوج در جنب جمعه بازار یاسوج احداث شد.وی با بیان اینکه این فروشگاه با مشارکت بخش خصوصی  وشهرداری یاسوج با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در مدت ۸ ماه اجرا شده است گفت: زمین وپروانه ساختمانی این پروژه از ناحیه شهرداری و هزینه های احداث از ناحیه سرمایه گذار بوده است که با تصویب شورای محترم شهر یاسوج در اردیبهشت ماه عملیاتی شد.وی هزینه بخش خصوصی وسرمایه گذار در این پروژه را ۷ میلیارد ریال  وشهرداری یاسوج را ۵ میلیارد ریال ذکر کرد وگفت:  این پروژه در کمترین زمان ممکن اجرا وجهت ارائه خدمت به شهروان یاسوج آماده شد.سرمایه گذار بخش خصوصی ضمن تقدیر وتشکر از شهردار وشورای شهر یاسوج گفت: در این فروشگاه همه نیازهای شهروندان با قیمت مناسب وزیر قیمت بازار عرضه می شود.

پادیز با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردیم خاطرنشان کرد: فروشگاه شهروند جنب جمعه بازار شهر یاسوج همه روزه آماده ارائه خدمت به شهروندان فهیم شهر یاسوج است.

dscf3726

 

dscf3708

 

dscf3765

dscf3751

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی