تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 17:36
کد خبر : 6654

بازدید مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شعبه یاسوج

بازدید مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شعبه یاسوج

ارسلان حسن پور در این بازدید ضمن گفتگو با متقاضیان از نزدیک در جریان روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و وام های ضروری سفر ریاست محترم جمهور به مردم قرار گرفت.

نسیم دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید  استان کهگیلویه و بویراحمد از شعبه این صندوق در یاسوج بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،ارسلان حسن پور در این بازدید ضمن گفتگو با متقاضیان از نزدیک در جریان روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و وام های ضروری سفر ریاست محترم جمهور به مردم قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت:  تا کنون ۳۴میلیارد ریال تسهیلات اشتغال  وضروری درقالب وام قرض الحسنه به نامه های مردمی سفر رئیس جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد توسط صندوق کارآفرینی امید در استان پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از درخواست های مردمی در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷ هزار و ۴۰۰ درخواست مردمی به صندوق کارآفرینی امید استان ارجاع داده شد گفت: از این تعداد پنج هزار مورد به شعبه‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی و سه هزار درخواست تاکنون تعیین تکلیف و مابقی در دست اقدام هستند.
وی از پرداخت نخستین وام ۱۰ میلیونی ازدواج در سال جاری توسط صندوق کارافرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد خبرداد وگفت : از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۲۲۴   فقره وام به مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است .

%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b1

photo_2017-01-03_23-40-49
مدیر صندوق کارآفرینی امید  استان کهگیلویه و بویراحمد حجم بالای مراجعه مردم به  این صندوق را یاداور شد وگفت:تلاش می کنیم با استفاده از همه ظرفیتها در سریعترین زمان ممکن تسهیلات پیش بینی شده را به مردم در راستای رونق تولید واشتغال پرداخت کنیم.
حسن پور از افزایش اعتبارات این صندوق خبرداد وگفت: اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سال جاری حدود ۱۷۰ میلیارد ریال بود که در سفر هیات دولت به ۳۳۳ میلیارد ریال افزایش یافت.
وی با بیان اینکه رسالت اصلی صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است اظهار داشت: تا سقف یک میلیارد ریال برای ایجاد این مشاغل، تسهیلات پرداخت می‌شود.
در این بازدید مردم در دیدار چهره به چهره مشکلات ودر خواستهای خود را مطرح کردند واز مدیریت وپرسنل صندوق کارافرینی امید که توجه ویژه ای به مقوله اشتغالزایی پایدار در استان دارند تشکر وقدردانی کردند.

photo_2017-01-03_23-40-41

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی