تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دسامبر 2016 - 14:28
کد خبر : 6616

رونمایی از کارگاه رایانه و آزمایشگاه سیار شهرستان گچساران برای نخستین بار در کشور

رونمایی از کارگاه رایانه و آزمایشگاه سیار شهرستان گچساران برای نخستین بار در کشور

با حضور معاون برنامه ریزی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی وجمعی از مسئولان شهرستانی برای نخستین بار در کشور ازکارگاه رایانه و آزمایشگاه سیار در گچساران رونمایی شد.

نسیم دنا : با حضور معاون برنامه ریزی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره تکنولوژی گروههای آموزشی وجمعی از مسئولان شهرستانی برای نخستین بار در کشور ازکارگاه رایانه و آزمایشگاه سیار در گچساران رونمایی شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در حاشیه این آیین درجمع خبرنگاران گفت: رونمایی از کارگاه رایانه و آزمایشگاه سیار شهرستان گچساران برای نخسین بار در کشور انجام می گیرد.

سیدظهیرالدین پورالحسینی اظهر داشت: این کارگاه سیار متشکل از شش عدد لپ تاپ ، کیت های مختلف آزمایشگاهی متوسطه دوره اول و دوم می باشد که در یک دستگاه مینی بوس جهت خدمت رسانی به مدارس روستایی شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: روزهای یکشنبه هر هفته در مدارس متوسطه دوره اول و روزهای دوشنبه در مدارس متوسطه دوره دوم در روستاهای شهرستان توسط سرگروه های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد و روزهای سه شنبه و شنبه در پایه ششم ابتدائی مورد استفاده قرار می گیرد.

photo_2016-12-11_19-21-20

 

img_4297dhv2 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی