تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2016 - 16:14
کد خبر : 6550

پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه ورزشی کارگران یاسوج

پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه ورزشی کارگران یاسوج

دکتر ابراهیم مهرجو گفت: برای این پروژه تا کنون یک میلیارد ۸۵۰میلیون ریال از محل منابع ملی هزینه شده که برای تکمیل آن ۲ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

 نسیم دنا : معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت ۷۰ درصدی  مجموعه ورزشی و محوطه سازی مجموعه ورزشی کارگران یاسوج خبرداد:

53380_orig

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،دکتر ابراهیم مهرجو  گفت: برای این پروژه تا کنون یک میلیارد ۸۵۰میلیون ریال از محل منابع ملی هزینه شده که برای تکمیل آن ۲ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی  با بیان اینکه  ۱۰ پروژه عمرانی توسط اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در سطح استان در حال اجراست اظهار داشت:  این پروژه ها شامل ، سالن  ورزشی چند منظوره ، زمین چمن ، خوابگاه ، استخر و ساختمانهای اداری می باشد که  همه این پروژه ها فعال و برخی از آنها نیز در مرحله بهره برداری می باشند .

معاونت پشتیبانی وتوسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد  افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها  از محل اعتبارات منابع ملی به خوبی در حال انجام است  که با پیشرفت فیزیکی مناسبی که برخی از این پروژه ها دارند  در آینده نزدیک  افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی توجه به سلامت کارگران و ایجاد روحیه شادی و نشاط در کارگران  برای رونق تولید  در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل را بسیار تاثیرگذار دانست وگفت: سلامت‌جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران است  که دولت تدبیر وامید بیش از هر زمان دیگری  به این امر مهم توجه دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی