تاریخ انتشار : دوشنبه 28 نوامبر 2016 - 18:39
کد خبر : 6505

تدوین برنامه عملیاتی بهبود کیفیت آموزشی حوزه متوسطه درکهگیلویه وبویراحمد

تدوین برنامه عملیاتی بهبود کیفیت آموزشی حوزه متوسطه درکهگیلویه وبویراحمد

محمد مظفری از تدوین برنامه عملیاتی در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ برای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان حوزه متوسطه خبرداد.

photo_2016-11-01_02-30-41نسیم دنا : رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تدوین برنامه عملیاتی در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ برای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان حوزه متوسطه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  نسیم دنا ٰمحمد مظفری گفت: اگر آموزش و پرورش بخواهد از لحاظ کیفی و کمی رشد کند، در حقیقت باید به کیفیت عواملی که در تولید این خدمت مشارکت می‌نمایندتوجه نماید.

وی بر برنامه ریزی ،سازماندهی و ارزشیابی درست و کارآمد برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش تاکید کرد واظهار داشت: عواملی متعددی از قبیل دانش آموزان ، معلمین ، امکانات و تجهیزات در ارتقاء کیفیت آموزش نقش مهم وتاثیر گذاری دارند.

رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه سلامت هر جامعه به کیفیت نظام آموزشی آن وابسته است خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان، ارزش‌ها، هنجارها و مهارت‌های اجتماعی لازم برای شهروندی خوب بودن را نیاموزند و همچنین مهارت‌ها و تخصص لازم برای انجام وظایف فردی و اجتماعی خود را به طور مؤثر و کار آمد فرا نگیرند، واحدهای آموزشی رسالت خود را به خوبی انجام نداده‌اند.

مظفری تحقق این رسالت را مستلزم توجه به کیفیت نظام آموزشی دانست وگفت:افزایش انعطاف پذیری نیروی کار برای بهبود رقابت پذیری ، مبارزه علیه طرد اجتماعی در جامعه و بالا بردن تقاضا برای آموزش و پرورش را از اهدافی بیان کرد که بدون بهبود کیفیت آموزش و پرورش رسیدن به آنها میسرنخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر به کیفیت آموزشی توجه نکنیم، همه کوشش‌ها و هزینه‌های ما بیهوده است، زیرا نه فقط عمر دانش آموزان خود را تباه کرده‌ایم بلکه توانایی خویش را برای رقابت و بقا در جهان که خود را مسئول زندگی ما نمی‌داند، از دست داده‌ایم.

رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش وپرورش استان درهمین راستا برنامه عملیاتی خود را در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ مطابق با استاندارد های آموزشی که از طرف وزارت آموزش و پرورش تعریف شده ، برای بهبود کیفیت و کمیت آموزش دانش آموزان درحوزه متوسطه تدوین و به شهرستانها و مناطق تحت پوشش خود ارسال نموده است.

مظفری تلاش همه همکاران ، معاونین وکارشناسان را در موفقیت دانش آموزان مهم دانست و اظهار امیدواری کرد: در پایان سال تحصیلی شاهد ارتقاء میانگین نمرات کتبی نهایی سال سوم متوسطه ، افزایش کمی و کیفی رتبه های زیر صد کنکور سراسری در سطح استان بیش از سالهای کذشته باشیم

به ثمر رسیدن زحمات همکاران در اداره اموزش متوسطه دوم اداره کل و مجموعه معاونین آموزشی و کارشناسان شهرستانها و مناطق که الحق و انصاف از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند باشیم و رشد چشم گیری در ارتقاء میانگین نمرات کتبی نهای سال سوم ، افزایش کمی و کیفی رتبه های زیر صد کنکور سراسری و … باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی