تاریخ انتشار : شنبه 26 نوامبر 2016 - 20:14
کد خبر : 6501

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به در خواست های مردمی سفر کاروان دولت تدبیر امید

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به در خواست های مردمی سفر کاروان دولت تدبیر امید

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به در خواست های ارجاع شده سفر کاروان دولت تدبیر امید به این صندوق خبرداد.

%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%b1نسیم دنا : مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۱۴ میلیارد ریال به در خواست های ارجاع شده سفر کاروان دولت تدبیر امید به این صندوق خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ٰ ارسلام حسن پور  گفت: از مجموع ۱۷۲۶۷ فقره در خواست ارجاع شده به صندوق کارآفرینی امید در استان نزدیک به ۳۵۰۰ فقره بررسی شده و ۳۰۱ فقره به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: در جلسه شورای هماهنگی بانکها که با حضور استانداربرگزار شد : از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در رابطه با درخواست‌های مردمی سفر دولت به استان تقدیر شد .

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بقیه در خواست های ارجاع شده نیز در دستور کار صندوق قرار گرفته و در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه این صندوق از طرح‌ها و ایده‌هایی که سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان شود حمایت و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می‌کند، عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان در دوسال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کرده است.

حسن پور افزود: صندوق کارآفرینی امید به عنوان تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی دو سویه در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تأمین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد به صورت کاملاً تخصصی فعالیت می‏نماید.

وی با بیان اینکه اشتغال امروز دغدغه همه مسئولان و در صدر مسائل و مشکلات جامعه جوان ما قرار دارد اظهار داشت: یکی از شیوه های مهم اشتغالزایی حمایت از کسب و کار های کوچک است که از یک طرف زودتر از بقیه طرح ها به نتیجه می رسند و از جهت دیگر رونق و توسعه افتصادی را نیز شدت می بخشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در استانهای محروم وروستاها که معمولا پتانسیل ها برای کسب و کارهای کوچک بالا ست و سرمایه گذاری های کلان نیز در این مناطق صورت نمی گیرد این شکل حمایت ها اهمیت بسیار بالایی دارد .

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان در سال ۹۵ سیصد و سی میلیارد ریال است، گفت: این اعتبارات نسبت اعتبارات سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی