تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2016 - 19:05
کد خبر : 6469

پیام تبریک مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بسیج

صابرمظاهری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

101280نسیم دنا : مهندس صابرمظاهری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی  فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.متن این پیام به این شرح است.  

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر  بسیجی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

واژه بسیج رسانه ای فراگیر و الهام گرفته از تفکرمعمار کبیر انقلاب اسلامی است که با شکل گیری آن معادلات شرق و غرب عالم به هم ریخت.

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است

بسیج نهادی  است که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران و نام طوفانی آن , حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصَیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به منصه ظهور رسانده‌اند.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی تجلی یافته است.

فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضد تروریسم شده است.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و این مولود انقلاب در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده است.

امروزنقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه، بسیار مهم وتاثیر گذار بوده  و  بسیجیان نیز  در تمامی عرصه‌های علمی ، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

فرهنگ  وتفکر ناب بسیجی ،باید بیش از هر زمان دیگری  در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین  نوجوانان و جوانان، ترویج و گسترش یابد .

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

وظیفه ماست در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل نام گذاری شده همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام های جدی و عملی در عرصه اقدام وعمل بر داریم و با تقویت روحیه کارآفرینی و امید  ،گسترش اخلاق ومنش بسیجی،فرهنگ  وتفکربسیجی را در جامعه بیش از پیش تقویت کنیم.

اینجانب بر خود فرض دانسته، ضمن درود وسلام به روح پر فتوح معمارکبیر انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز وخانواده های شهدای گرانقدر بسیجی وهمکاران پرتلاشم دراقصی نقاط کشورعزیزمان ایران از درگاه ایزد منان ،عزت ،عظمت وسربلندی روزافزون اسلام و مسلمین و همه بسیجیان مخلص را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسألت  می نمایم.

صابرمظاهری

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی