تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 نوامبر 2016 - 19:15
کد خبر : 6465

سرگروه‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای از هنرستان‌های شهر دهدشت بازدید کردند

سرگروه‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای از هنرستان‌های شهر دهدشت بازدید کردند

دکتر ایوب رضایی رویکرد معاونت اموزش متوسطه را اصلاحی ذکر کرد و افزود: در بازدیدهای میدانی نقاط ضعف وقوت بررسی وبرای رفع مشکلات احتمالی چاره اندیشی خواهد شد

photo_2016-11-01_01-58-24نسیم دنا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از سرگروه‌های آموزشی از هنرستان ها و مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

دکتر ایوب رضایی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرگروه‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای  از هنرستان‌های شهر دهدشت بازدید کردند و از نزدیک مشکلات این هنرستان‌ها را به شکل تخصصی بررسی  کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: درپایان این  بازدید در جلسه‌ای باحضور رئیس اداره اموزش وپرورش، معاون اموزشی و کارشناسان این  شهرستان مشکلات صورت جلسه  و مقرر شد  حداکثر  ظرف مدت هفته آینده گزارشی  از اقدامات انجام شده به اداره کل ارسال شود.

وی رویکرد معاونت اموزش متوسطه را اصلاحی  ذکر کرد  و افزود:  در بازدیدهای میدانی  نقاط ضعف وقوت بررسی  وبرای رفع مشکلات احتمالی چاره اندیشی خواهد شد.

رضایی ارتقاء کیفیت آموزشی را مهم‌ترین راهبرد اداره کل اموزش وپرورش استان دانست و گفت: فضای اموزشی تجهیزات  ونیروی انسانی نیز نقش کلیدی در بهبود وضعیت آموزشی دارند.

آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای لازمه ورود به عرصه اقتصادی و بازار کار است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای لازمه ورود به عرصه اقتصادی و بازار کار است.

وی با اشاره به آینده شغلی و بازار کار رشته‌های فنی، اظهار داشت: به خانواده ها توصیه می کنیم که به اقتضای شرایط، نوجوانان و جوانان خود را به حضور در فرآیندهای آموزشی ترغیب و هدایت کنند.

رضایی علاقه و استعداد دانش آموز، نیاز جامعه و امکانات دولت را از مهم‌ترین مبناهای توزیع متوازن رشته های تحصیلی در دوره متوسطه دوم و آموزش‌های تخصصی برشمرد، تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای، نزدیکترین مسیر به مهارت آموزی و بازار کار هستند

وی حاطرنشان کرد: در این بازدید  کارگاه‌های آموزشی با حضور قریب ۱۰۰نفر از هنر آموزان رشته‌های مختلف فنی نیز در هنرستان شهید باهنر دهدشت برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی