تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 نوامبر 2016 - 19:10
کد خبر : 6463

۳۰درصد مدارس ابتدایی گچساران کتابخانه کلاسی دارند

۳۰درصد مدارس ابتدایی گچساران کتابخانه کلاسی دارند

پورالحسینی تعداد کتابخانه‌های موجود در مدارس این شهرستان را ناکافی دانست و تاکید کرد: برای پوشش کامل مدارس و نهضت مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان، به ۵۴ کتابخانه دانش آموزی دیگری در گچساران نیاز است.

11111نسیم دنا : مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: تاکنون در ۳۰ درصد مدارس ابتدایی این شهرستان معادل ۳۲ مرکز آموزشی کتابخانه کلاسی تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم دنا ٰظهر الدین پورالحسنی در نشست کمیته نهضت مطالعه مفید و انجمن کتابخانه‌های عمومی گچساران اظهار کرد: شرایط لازم برای تشکیل کتابخانه کلاسی در ۳۴ مرکز آموزشی در این شهرستان فراهم شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی و تجهیز کتابخانه‌های کلاسی در سال جاری با اولویت مدارس محروم، پر جمعیت و دارای کمد کتابخانه کلاسی انجام شد.

پورالحسینی افزود: این کتابخانه‌ها در رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش آموزان نقش مهمی دارد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران افزود: فراهم کردن این زمینه در مدارس ابتدایی از بهترین روش‌ها برای ایجاد انگیزه به مطالعه در بین جامعه دانش آموزی است.

وی گفت: کتابخانه‌های مدارس این شهرستان بیش از ۱۱۲ هزار جلد کتاب دارد.

پورالحسینی اظهار داشت: این تعداد کتاب زمینه‌های اجتماعی، آموزشی، دینی، قرآنی، ادبیات، تاریخ، علوم پایه، هنری، مذهبی، ریاضیات، جغرافیا و داستان‌های کوتاه و بلند در ۹۶ مدرسه در دسترس دانش آموزان گچسارانی است.

وی تعداد کتابخانه‌های موجود در مدارس این شهرستان را ناکافی دانست و تاکید کرد: برای پوشش کامل مدارس و نهضت مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان، به ۵۴ کتابخانه دانش آموزی دیگری در گچساران نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های مدارس این شهرستان افزوده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی