تاریخ انتشار : جمعه 11 نوامبر 2016 - 4:00
کد خبر : 6427

زمان بندی برای اجرای کامل ۴۶ پروژه سفر کاروان دولت تدبیر امید در کهگیلویه وبویراحمد

زمان بندی برای اجرای کامل ۴۶ پروژه سفر کاروان دولت تدبیر امید در کهگیلویه وبویراحمد

،دکتر سید موسی خادمی در نشست رسمی پیگیری طرح‌های مصوب سفر اعضای هیات دولت به استان تاکید کرد که روند اجرایی و عملیاتی طرح‌های مصوب سفر باید به طور منظم و هر ۲ هفته یکبار گزارش گیری شود.

نخادمیسیم دنا : نخستین نشست رسمی پیگیری طرح‌های مصوب سفر اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم دنا ،دکتر سید موسی خادمی در نشست رسمی پیگیری طرح‌های مصوب سفر اعضای هیات دولت به استان تاکید کرد که روند اجرایی و عملیاتی طرح‌های مصوب سفر باید به طور منظم و هر ۲ هفته یکبار گزارش گیری شود.

وی با اشاره به اینکه زمان بندی و برنامه ریزی برای اجرای تمامی پروژه های سفر رئیس جمهور وکاروان تدبیر وامید ضروری است اظهار داشت: هیچ دلیلی برای توقف و سهل انگاری در روند اجرا پذیرفتنی نیست.

خادمی یادآور شد که برخی طرح‌های مصوب سفر هیات دولت به استان، خود دارای ردیف‌های مشخص در بودجه سنواتی هستند که در این راستا دستگاه‌ها موظفند با قاطعیت و پیگیری محکم روند جذب اعتبارات مصوب با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه خود را به طور مستمر رصد کنند.

دکتر سید موسی خادمی افزود: اتمام تمامی پروژه ها تا پایان سال ۹۶ عزم وهمکاری تمام دستگاه ها را می طلبد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تخصیص های مناسب برای پروژه های مختلف اشاره کرد وابراز داشت: دستگاه های مرتبط با هر پروژه اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به روند آغاز به کار، تکمیل وبهره برداری از پروژه ها را بر اساس زمان بندی مناسب انجام دهند.

وی افزود: برخی طرح‌ها نیز دارای ردیف‌های اعتباری مشخص نیستند و تنها در سفر هیات دولت اعتباری برای آنها پیش بینی شده که دستگاه‌ها باید گزارشی را از نحوه و زمان بندی در اجرای طرح‌های خود در اسرع وقت و تا پایان هفته جاری اعلام کنند.

۴۶ طرح با اعتباری افزون بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار به پروژه های سفر دولت اشاره کرد وگفت:۴۶ طرح با اعتباری افزون بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

این طرح‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مصوب شده است.

خادمی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار مصوب برای سال ۹۵ و سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال نیز برای ۹۶ مصوب شده است.

از مجموع طرح‌های مصوب چهار طرح در حوزه عمران شهری، ۶ طرح در بخش کشاورزی، ۹ مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد نیز در بخش حمل و نقل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار در بخش راهسازی، ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال آب و فاضلاب، یکهزار و ۷۴۰ میلیارد ریال عمران شهری، یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال کشاورزی،۹۷۰ میلیارد ریال به چهار بیمارستان در حال ساخت و ۷۲۰ میلیارد ریال برای طرح‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی