تاریخ انتشار : دوشنبه 7 نوامبر 2016 - 7:19
کد خبر : 6386

تجلیل از فعالان قرآنی در حوزه هنرهای تجسمی

تجلیل از فعالان قرآنی در حوزه هنرهای تجسمی

نسیم دنا – رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از تجلیل فعالان قرآنی در حوزه هنرهای تجسمی قرآن وعترت خبر داد. حسین علی نسب در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اعلام این خبر گفت: این تجلیل با هدف تشویق وترغیب نوجوانان وجوانان که در راستای هنرهای تجمسی قرآن وعترت

ن%d8%b9%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%b3%d8%a8سیم دنا – رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از تجلیل فعالان قرآنی در حوزه هنرهای تجسمی قرآن وعترت خبر داد.

حسین علی نسب در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اعلام این خبر گفت: این تجلیل با هدف تشویق وترغیب نوجوانان وجوانان که در راستای هنرهای تجمسی قرآن وعترت فعالیت می کند انجام می شود.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: نهادینه کردن فرهنگ قران در بین آحاد جامعه و خانواده‌ها و ایجاد انگیزه برای فعالان قرآنی از دیگر اهدافی بوده است که در این برنامه دنبال شده است.

وی افزود: در مراسمی که با حضور مسئولان استانی در محل دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی راس ساعت ۱۸ امروز برگزار می شود از ۱۴ نفر از فعالان قرآنی آموزشگاه نقش هستی که در راستای هنرهای قرآنی فعالیت می کنند تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۱۱ موسسه قرآنی و بیش از ۵۰۰ خانه قرآنی در سطح استان وجود دارد خاطرنشان کرد: درالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان در دو حوزه آموزش عمومی وتخصصی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش می کند..

علی نسب با اشاره به اینکه سه موسسه فعال و نیمه فعال قرآنی در استان وجود دارد، بیان کرد: یکی از علت‌های غیرفعال بودن این موسسات را مشکلات مالی و نبود مکان مناسب برای برگزاری این کلاس‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه اساس عالم بر تربیت انسان است، اظهار داشت: راه روشن زندگی دنیا و آخرت در قرآن بیان شده و به طور قطع با مطالعه و تدبر در قرآن و عمل به آن به سعادت می‌رسیم و در این بین آموزش قرآن به نوجوانان و جوانان رسالتی است که بر دوش هر مسلمانی است

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی