تاریخ انتشار : یکشنبه 6 نوامبر 2016 - 18:21
کد خبر : 6374

بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷در سال جاری

بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷در سال جاری

سرهنگ انصاری گفت: ۱۴ دیدار مردمی مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون در یاسوج برگزار شده که مسائل و مشکلات ۳۰۰ نفر به طور حضوری و ۱۹ نفر نیز به طور تلفنی رسیدگی و پاسخ داده شد.

نسیم دنا : dscf6400فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تماس مردم این استان با سامانه ۱۹۷ در هفت ماه گذشته ۶ هزار و ۳۷۸ مورد بوده است.

سرهنگ مهدی انصاری در دیدار مردمی مسئولان انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در دفتر نظارت همگانی استان در یاسوج اظهار داشت: سه هزار و ۹۶۰ مورد از این تعداد قابل رسیدگی بوده که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفتند.

وی گفت: ۲ هزار و ۱۷۵ مورد از مجموع تماس های قابل رسیدگی با سامانه ۱۹۷ کهگیلویه و بویراحمد در این مدت معادل ۵۵ درصد انتقاد از عملکرد کارکنان و یا ماموران نیروی انتظامی استان بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکهزار و ۳۷ مورد از این تماس ها معادل ۲۶ درصد تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان، ۵۹۰ مورد معادل ۱۵ درصد پیشنهاد و ۱۸۸ مورد معادل چهار درصد نیز شکایت بوده است.

سرهنگ انصاری عنوان کرد: ۱۴ دیدار مردمی مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون در یاسوج برگزار شده که مسائل و مشکلات ۳۰۰ نفر به طور حضوری و ۱۹ نفر نیز به طور تلفنی رسیدگی و پاسخ داده شد.

وی ابراز داشت: مهمترین موارد مطرح شده توسط مردم کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴ دیدار گذشته شامل مسایل استخدامی، گزینشی، قضایی و حقوقی، بخشودگی جرایم رانندگی، رفع توقیف خودرو و تقدیر از عملکرد کارکنان و یا ماموران نیروی انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۴۰ نفر از مردم این استان نیز در دیدار امروز مسائل و مشکلات خود را با مسئولان نیروی انتظامی استان مطرح و پاسخ ها یا راهنمایی های لازم را دریافت کردند.

سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز پل ارتباطی بین پلیس و مردم این استان است.

سرهنگ انصاری اظهار داشت: دیدار مردمی مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هر ۲ هفته یکبار برگزار می شود و سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز پل ارتباطی بین پلیس و مردم این استان است.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد می توانند انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و یا مشکلات خود را از طریق این سامانه به اطلاع مسئولان نیروی انتظامی استان برسانند تا بررسی و پیگیری شود.

سرهنگ انصاری بیان کرد: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری لازم با مردم این استان در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان است و علاوه بر آن در راستای تامین امنیت و انضباط اجتماعی نیز تلاش و اقدام می کند.

وی عنوان کرد: انتظار می رود که مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با صبر، حوصله و سعه صدر مسائل و مشکلات مردم این استان را در دیدارهای مردمی بررسی، پیگیری و پاسخ دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی