تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 اکتبر 2016 - 11:25
کد خبر : 6322

افتتاح ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در روستاهای شهرستان کهگیلویه/پرداخت ۱۷۱ فقره تسهیلات کم بهره سال جاری در شهرستان کهگیلویه

افتتاح ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در روستاهای شهرستان کهگیلویه/پرداخت ۱۷۱ فقره تسهیلات کم بهره سال جاری در شهرستان کهگیلویه

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران گفت: این طرح به نمایندگی از ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در در روستاهای شهرستان کهگیلویه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نسیم دنا:  طرح پرورش گیاهان دارویی در روستای راک از توابع شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندارٰ مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمدودیگر مسئولان محلی  به بهره برداری رسید.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد میزان تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید به این طرح را ۳۰۰ میلیون ریال ذکر کرد وگفت: تسهیلات اعطایی به روستاهای این شهرستان در سال ۹۵ بالغ بر ۶میلیارد ریال بوده است.

حسن پور با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت یک هکتار اجرا شده است خاطرنشان کرد: اشتغالزایی مستقیم این طرح ۳ نفر و ۲۰ نفر هم در فصل برداشت که حدود یک ماه طول می کشد در این طرح مشغول بکار می شوند.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و در بخش‌های مختلف تولیدی در حوزه روستاها پرداخت شده، گفت: تا پایان امسال پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا ۱۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

ارسلان حسن پور اظهار داشت: تمام تسهیلاتی که در صندوق کارآفرینی پرداخت می‌شود از نوع قرض الحسنه و در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان در سال ۹۵ سیصد و سی میلیارد ریال است، گفت: این اعتبارات نسبت اعتبارات سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

پرداخت ۱۷۱ فقره تسهیلات کم بهره سال جاری در شهرستان کهگیلویه 

حسن پور با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات کم بهره در استان پرداخت شده، عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: تعداد ۵۰۰ فقره از این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و در بخش‌های مختلف تولیدی که بیش از ۷۰ درصد از آنها در حوزه روستاها و مربوط به حوزه های کشاورزی و صنایع دستی از قبیل کشت گیاهان دارویی، دامداری، پرواربندی گاوهای گوشتی، پرورش زنبور عسل، کشت گیاهان گلخانه‌ای، گلیم بافی، جاجیم و … پرداخت شده است.

حسن پور با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تا ۱۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد سرانه پرداخت تسهیلات در شهرستان‌ها را ۲۲۰ و در مرکز استان ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها از ابتدای امسال برای ۶۵۰ نفر در حوزه‌های مختلف شغل پایدار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امسال در شهرستان کهگیلویه ۱۷۱ فقره تسهیلات کم بهره به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده، گفت: تعداد ۹۵ فقره از این تسهیلات در زمینه اقتصاد مقاومتی بوده که در شهرستان کهگیلویه برای ۱۲۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

photo_2016-10-10_12-04-45

photo_2016-10-10_12-04-41

photo_2016-10-10_12-04-32

photo_2016-10-10_12-04-16

photo_2016-10-10_12-04-37

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی