تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اکتبر 2016 - 19:54
کد خبر : 6280

افتتاح ۵۰ طرح روستایی از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان دنا

افتتاح ۵۰ طرح روستایی از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان دنا

ارسلان حسن پور گفت: این طرح گلخانه ای از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق با مبلغ پانصد میلیون ریال با اشتغالزایی ۵ نفر به نمایندگی ۵۰ طرح روستایی با اعتبار ده میلیارد ریال به مناسبت روز روستا در شهرستان دنا به بهره برداری رسید .

نسیم دنا :به مناسبت گرامیداشت روز روستا یک طرح گلخانه ای در شهرستان دنا با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد ، فرماندار  ، بخشدار پاتاوه  ، رئیس صندوق شهرستان دنا و جمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

8

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد درجمع خبرنگاران گفت: این طرح گلخانه ای از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق با مبلغ پانصد میلیون ریال با اشتغالزایی ۵ نفر به نمایندگی ۵۰ طرح روستایی با اعتبار ده میلیارد ریال به مناسبت روز روستا در شهرستان دنا به بهره برداری رسید .

ارسلان حسن پور از نگاه مثبت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از روستاها و مناطق محروم خبرداد وگفت:حمایت های صندوق در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که میتواند موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها گردد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دنا پرداخت گردیده است گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل حمایت ازکسب و کار های کوچک جهت اشتغالزایی و توسعه پایدار در روستاها در دستور کار صندوق کارآفرینی امید قرار دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در بخش دیگری ازسخنانش به پتانسیلها وظرفیتهای کهگیلویه ویویراحمد در زمینه های کشاورزی وگردشگری وصنایع دستی اشاره کرد وگفت: طرحهای تعاونی بسیار خوبی در این زمینه ها در استان اجرا شده که ضمن ایجاد وبستر مناسب برای رونق تولید نشاط وشادابی اجتماعی را نیز در پی داشته است.

طرح گلخانه کشت صیفی جات  با حمایت صندوق کارآفرینی امید به  بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان دنا در حاشیه این افتتاحیه گفت: اولویت نظام و دولت اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است،

3

بهشتی گفت: دولت برای حمایت از بخش خصوصی با اجرای برنامه های مدون یعنی حمایت از تولید و اشتغال  تلاش می نماید که زمینه اشتغال جوانان را فراهم نمایند.
وی افزود :حمایت از تولید داخل و قرار دادن کشاورزی به عنوان محور توسعه کشور یکی از ابزراهای اقتصاد مقاومتی است.البته دولت تدبیر و امید توجه و نگاه ویژه به کشاورزان بخصوص روستاها به عنوان مولد کشور داشته و مسلما امسال نیز بیشتر از گذشته خواهد بود.
فرماندار دنا خاطرنشان کرد: در راستای سیاست های دولت صندوق کارآفرینی امید استان با مدیریت آقای حسن پورتوانسته با تشکیل کارگروه اشتغال و تولید  درجهت حمایت  ازسرمایگذاران، کارگاههای راکد  را  در سطح شهرستان فعال  و تقویت نمایند  که جا دارد از تلاش ها ی ایشان و به طبع آن مدیریت شهرستان که همگام برنامه های دولت گام برمی دارند تشکر و قدردانی  گردد.

2
در پایان طرح گلخانه کشت صیفی جات که یکی از طرحهای تولیدی بوده قریب چندین سال غیر فعال بوده که با بازدید جناب دکتر خادمی استاندار دستور فعال سازی و پرداخت تسهیلات داده و هم اکنون با حمایت صندوق کارآفرینی امید فعال و به  بهره برداری رسید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی