تاریخ انتشار : شنبه 22 اکتبر 2016 - 8:11
کد خبر : 6276

برگزاری دوره‌ آموزشی کتب جدید‌التالیف پایه دهم هنرستانها در شهرستانهای بویراحمد ودنا

برگزاری دوره‌ آموزشی کتب جدید‌التالیف پایه دهم هنرستانها در شهرستانهای بویراحمد ودنا

هدی نیکبخت گفت: این دوره با حضور هنرآموزان شهرستان‌های بویراحمد و دنا در رشته‌های عمران، معماری، تأسیسات، الکترونیک، ساخت تولید، گرافیک و برق به مدت سه روز در هنرستان طالقانی یاسوج برگزار شد.

%d9%86%db%8c%da%a9%d8%a8%d8%ae%d8%aaنسیم دنا : مدیر هنرستان  آیت الله طالقانی یاسوج از برگزاری دوره‌ آموزشی کتب جدید‌التالیف پایه دهم هنرستان‌ها در شهرستانهای بویراحمد ودنا خبر داد.

مهدی نیکبخت  در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا گفت: این دوره با حضور هنرآموزان شهرستان‌های بویراحمد و دنا در رشته‌های عمران، معماری، تأسیسات، الکترونیک، ساخت تولید، گرافیک و برق به مدت سه روز در هنرستان طالقانی یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف دانش‌افزایی و تبادل تجربیات اجرا شد، اظهار داشت: در این دوره مدرسان کتب جدید‌التالیف پایه دهم را نیز به هنرآموزان رشته‌های مختلف فنی آموزش دادند.

مدیر هنرستان  آیت الله طالقانی یاسوج با بیان اینکه در این دوره ۱۲۰ نفر از هنرآموزان هنرستان‌های شهرستان بویراحمد و دنا حضور داشتند خاطرنشان کرد: با اقدامات و برنامه‌ریز‌های صورت گرفته دوره‌ آموزشی کتب جدید‌التالیف پایه دهم هنرستان‌ها در دیگرشهرستان‌های  استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی از صدور گواهی دوره ضمن خدمت برای شرکت‌کنندگان در دوره خبر داد و گفت: این دوره در روزهای ۲۸ تا ۳۰ مهر ماه در  هنرستان طالقانی شهر یاسوج برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی