تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 اکتبر 2016 - 19:05
کد خبر : 6236

برگزاری نمایشگاه هنرهای قرآنی از ۲۶ مهرماه در یاسوج

برگزاری نمایشگاه هنرهای قرآنی از ۲۶ مهرماه در یاسوج

محمد علی پیر سبزی در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه هنری قرآن وعترت با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در ۲۶ مهرماه با حضور مسئولان گشایش می یابد.

361773_origنسیم دنا : معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری نخستین نمایشگاه هنرهای قرآنی در یاسوج خبرداد.

محمد علی پیر سبزی در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه هنری قرآن وعترت با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در ۲۶ مهرماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تصاویر بسیار ارزشمندی از هنرهای قرآنی به نمایش گذاشته می شود گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با مقوله هنر در قرآن برگزار می شود.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان افزود: جوانان هنرمند ما چنین عاشقانه و با خلوص نیت کار قرآنی می‌کنند اتفاقی که می‌تواند ما را نسبت به آینده هنر قرآنی امیدوار کند.

پیر سبزی با اشاره به اینکه ابزارهای هنری، یکی از رساترین، بلیغ‎ترین و کاری‎ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است تاکید کرد: وظیفه داریم از هنرهای قرآنی حمایت کامل را به عمل آوریم برای همین سعی می‌کنیم با فراهم کردن امکانات مادی و معنوی شرایط وبستر کار کردن را برای هنرمندان مهیاتر از گذشته کنیم.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در این نمایشگاه ۸۰ اثر قرآنی وجود دارد که همه روزه پذیرای علاقمندان به فرهنگ قرآنی خواهد بود. خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از آثار قرآنی هانیه برنامنش موسس آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی به همراه چند تن از شاگردان ایشان  است که به زیبایی و ذوق هنری خاصی آیه های قرآن را به تصویر کشیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی