تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 اکتبر 2016 - 17:44
کد خبر : 6229

حضور پرشوروشوق انگیز مردم کهگیلویه وبویراحمد در کنگره ملی ۱۸۸۰شهید این دیار ستودنی است.

حضور پرشوروشوق انگیز مردم کهگیلویه وبویراحمد در کنگره ملی ۱۸۸۰شهید این دیار ستودنی است.

نسیم دنا :مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلیوه وبویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان و همه کسانی که به نحوی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان نقش ایفا نمودند تقدیر وتشکر کرد. متن این پیام که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبری نسیم دنا قرار گرفته است به

101280

نسیم دنا :مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلیوه وبویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان و همه کسانی که به نحوی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان نقش ایفا نمودند تقدیر وتشکر کرد. متن این پیام که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبری نسیم دنا قرار گرفته است به شرح ذیر است.

((بسم رب الشهدا والصدیقین))

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ) احزاب ، ۲۳)

امروزه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر ازشهادت نیست(مقام معظم رهبری)

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

آرامش و آسایش، عزت و اقتدار ما در دنیای پر تلاطم امروز مدیون این گلگون کفنان راست قامت است. برماست که با عزمی راسخ و اراده‌‏‏ای مستحکم و گامهایی استوار در صراط حق، همه همت خود را به کار ببندیم تا از شهدا این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت آنان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم .

بی شک برگزاری نخستین کنگره سرداران ،امیران و۱۸۸۰شهید استان کهگیلویه وبویراحمد فرصتی مغتنم، برای معرفی گوشه ای از سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت بود.

حضور پرشور، شوق انگیز و متراکم مردم شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد در اجلاسیه های کنگره ملی ۱۸۸۰شهید این دیار ستودنی است.

خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان، که در تکریم شهیدان، که تکریم ایثار، اخلاص و اقتدا به دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیّت است، سنگ تمام گذاشتید. و سپاسی از ژرفای دل و جان، ‌آفریننده‌ هستی را که دست قدرت خود را در بصیرت و حضور مثال زدنی شما نمایان ساخت.

انشاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد تا رهروان خوبی برای خط سرخ حسینی و شهیدان این سرزمین پرگهر باشیم.

برخود فرض میدانم از حضور شوق انگیز ،دلگرم کننده و باشکوه خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران،بسیجیان سر افراز ، جوانان پر شور و آحاد مردم فهیم ،موقعیت شناس و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور خویش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند شهیدان ، نشان دادند که قدردان فدکاریها وجانفشانی ها واز خودگذشتگی های این شهدای والا مقام هستند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

همچنین از تمامی برنامه ریزان ،دست اندرکاران ، مسئولان ستادی کنگره ، میهمانان عزیز و ارزشمند لشکری وکشوری ،رسانه های مکتوب و مجازی استان ، بویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان،سردار بوعلی فرمانده محترم سپاه فتح استان و استاندار خدوم استان جناب آقای دکتر خادمی که در برگزاری هرچه باشکوه و با عظمت کنگره ملی شهدای استان نقش وحدت آفرین وبزرگی ایفا کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیق همگان را در خدمت به آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و تعظیم شعائر الهی در همه زمان‌ها و فرصت‌ها از درگاه احدیت خواستارم.

و السلام علیکم و رحمته الله و برکاته

صابر مظاهری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلیوه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی