تاریخ انتشار : شنبه 8 اکتبر 2016 - 12:48
کد خبر : 6210

تقدیر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از برگزار کنندگان کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از برگزار کنندگان کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد

سعید محوری در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان کنگره ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: : با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد عطر شهدا در فضای استان پیچیده است.

img_2560نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان کنگره ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: : با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد عطر شهدا در فضای استان پیچیده است.

سعید محوری برگزاری این کنگره در ماه محرم و قیام سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ عاشورایی وتبیین آرمانهای بلند شهیدان  دانست و اظهار داشت: این کنگره یکی از مهمترین  و بزرگترین رخدادهای  فرهنگی استان بعد از انقلاب اسلامی بود که باشکوه وعظمت خاصی برگزار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن جامعه دارند اظهار داشت: ملت و جامعه ما هرچه دارد به برکت خون مطهر شهیدان است.

محوری گفت:شهدا الگوهایی برای همه ما هستند که آگاهانه در راه خداوند و دفاع از وطن قدم گذاشتند و عاشقانه در این راه به شهادت رسیدند.

وی ، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از ضروریات جامعه دانست ویادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است و باید تمامی تلاشمان را در جهت حفظ آرمانهای مقدس شهداء بکار ببندیم تا انشاء الله در پیشگاه شهداء شرمنده نباشیم .

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: برخود فرض می‌دانم از یکایک مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان به‌ ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، روحانیت معزز، بسیجیان غیور و همیشه در صحنه و همه کسانی که به نحوی در برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد همت خالصانه داشتند، تقدیر وتشکر نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی