تاریخ انتشار : جمعه 7 اکتبر 2016 - 19:52
کد خبر : 6200

مسئولین مردم را قدر بدانند

مسئولین مردم را قدر بدانند

برهیچکس پوشیده نیست که همه افتخارات وپیشرفتهای مادی ومعنوی انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان است که نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز کشور بزرگ ایران نقش بی بدیل وتاثیرگذاری در معادلات شرق وغرب عالم در این کره خاکی داشته باشد.

11

نسیم دنا – سید ولی موسوی //کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی  بعد از انقلاب اسلامی بود  که در تاریخ پرافتخار مردمان سلحشور وبا غیرت این دیار پرگهر اقدامی ماندگار خواهد بود .

بدون تردید گرامیداشت یاد ونام شهید به تعبیر رهبر بزرگوار انقلاب  اسلامی کمتر از شهادت نیست که باید این فرهنگ وآرمان شهیدان  که برای آن از جان خود مایه گذاشتند تا ازوطن وسرزمین خویش دفاع کنند روز بروز در جامعه گسترش پیدا کند و به نسلهایی که آن دوران را ندیده اند به خوبی منتقل شود.

برهیچکس پوشیده نیست که همه افتخارات وپیشرفتهای مادی ومعنوی انقلاب اسلامی  مدیون خون شهیدان است که نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند  تا امروز کشور بزرگ ایران نقش بی بدیل وتاثیرگذاری در معادلات شرق وغرب عالم  در این کره خاکی داشته باشد.

اگر امروز توانسته ایم در مقابل قدرتهای بزرگ جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم ودر صحنه های  علمی ،سیاسی ،فرهنگی واقتصادی جزء ۱۰ کشور برتر دنیا باشیم و با اقتدار وسربلندی از حق خویش در مجامع مختلف دفاع کنیم همه و همه به برکت خون سرخ شهیدان است.

مردم قدرشناس وموقعیت شناس استان کهگیلویه وبویراحمد در طول پنج روز ی که اجلاسیه های مختلف کنگره ملی شهدای استان برگزار شد به زیبایی هرچه تمام تر وباشکوه وعظمت با حضور خویش نشان دادند که قدردان فداکاریها وازخودگذشتگیهای شهیدان هستند و راه پرافتخار آنها را با صلابت تر از همیشه ادامه می دهند.

آمدند تا تجددید میثاقی دوباره کنند با آرمانهای بلند شهیدان که همان عزت وسربلندی ایران عزیز است.

آمدند تا به دنیا بگویند ما به انقلاب بزرگ اسلامیمان عشق می روزیم وقدردان انسانهایی بزرگی هستیم که با خون سرخ خویش نهال این انقلاب را آبیاری کردند.

آمدند که به خانواده های معظم ومعزز شهیدان بگویند که ما همیشه  در کنار شما هستیم ودر همه حال در راه آرمانهای شهیدان گام برمی داریم و ذره ای از این آرمانها عدول نمی کنیم.

آمدند تا بگویند که وطن و مملکت عزیزمان را دوست داریم و هرگاه لازم باشد مثل شهیدان که از گوهر وجودشان یعنی جانشان گذشتند تا ما امروز احساس سربلندی وعزت نماییم در صحنه هستیم .

آری همه آحاد مردم با هر سلیقه وگرایش ،از کوچک وبزرگ ،زن ومرد ،پیرو جوان آمدند تا کنگره ای باشکوه ودر شان وعظمت شهیدان عزیز برگزار شود. ازدحام جمعیت در طول این کنگره به حدی بود که همه احساس می کردند باید دین خود را به شهدا ادا کنند.

درایت ،تدبیر وتلاشهای ارزشمند سردار بوعلی فرمانده خستگی ناپذیر سپاه فتح استان ، استاندار خوشنام وخدوم استان و مسئولان ستادی کنگره نیز ستودنی بود که انسجام وهمدلی خوبی به برکت خون شهیدان در میان مسئولان بوجود آمده بود.

حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و مسئولان کشوری نیز به این کنگره رنگ بوی دیگری داده بود .رسانه ها  محلی و صدا وسیما ی مرکز استان نیز چه قبل وچه بعد از این کنگره باشکوه سنگ تمام گذاشتند .

امروز دیگر وقت آن فرا رسیده است که مسئولان در هر رده ای که مسئولیت دارند قدر مردم شریف این دیار را بدانند وبا تمام توان در راه کم کردن آلام ودردهای آنان بکوشند و بستر را برای رفاه وآسایش زندگی آنان بیش از پیش فراهم نمایند.

امروز دیگر وقت آن فرا رسیده است که مسئولان بیش از هرزمان دیگری وصایا و آرمانهای شهدا را نصب العین خویش قرار دهند و بدون توجه به جریان ،گروه ، باند وگرایشهای افراد به مردم خدمت صادقانه وبی منت نمایند و بدانند که به پشتوانه همین مردم این جایگاهها در اختیار آنان قرار گرفته و مردم صاحب اصلی انقلاب هستند.

امروز دیگر وقت آن فرا رسیده است که مسئولین به مشکلات ومنافع ملی مردم بیش از گذشته بیندیشند و شهدا را ناظر بر رفتار  خویش بدانند، عدالت محوری ،شایستگی  ،تعهد وتخصص را در همه امور مد نظر قرار دهند تا حقی از کسی ضایع نگردد.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ رسانه ای استان  وظیفه خود می دانم از بانیان ،برنامه ریزان و برگزار کنندگان این کنگره بزرگ و آحاد مردم فهیم ،باغیرت و موقعیت شناس استانمان وهمه کسانی که به هر نحوی در برگزاری این کنگره نقشی ایفا کردند صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم. از خداوند متعال می خواهم که به همه ما توفیق دهد تا رهروان خوبی برای قیام عاشورا  و شهیدان این سرزمین پرگهر باشیم.

امیدوارم که ، همه بکوشیم هم به وظایفمان خوب آشنا باشیم وهم به وظایفمان خوب عمل کنیم وبه تعبیر امام راحل عظیم الشانمان تلاش کنیم در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی