تاریخ انتشار : جمعه 30 سپتامبر 2016 - 19:24
کد خبر : 6183

نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.

نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.

مهدی انصاری با اشاره به اینکه هر سال هفته نیروی انتظامی شعاری را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، تصریح کرد: امسال شعر ما «امنیت پایدار در سایه تعامل همه جانبه» بوده که نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.

نسSONY DSCیم دنا :فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.

مهدی انصاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار گفت: این هفته فرصتی است تا شمه‌ای از خدمات نیروی انتظامی و سربازان امنیت بخش را بیان کنیم.

وی با بیان اهمیت در آموزه‌های دینی گفت: همه می‌دانند که در آموزه‌های دینی و در قرآن کریم نعمتی مهم تر از امنیت نداریم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بیانات پیامبر و بزرگان دین از جمله امام و رهبری به این موضوع اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه هر سال هفته نیروی انتظامی شعاری را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، تصریح کرد: امسال شعر ما «امنیت پایدار در سایه تعامل همه جانبه» بوده که نیروی انتظامی با همه توان به دنبال تأمین امنیت همه جانبه است.

انصاری با بیان این که پلیس مسؤول نان دادن به مردم نیست بلکه به دنبال تأمین امنیت مردم است، تشریح کرد: امنیت از نان شب برای مردم و جامعه مهم‌تر است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیشگیری مهم‌ترین اصل در امنیت است، گفت: امروز مورد هجمه جنگ نرم قرار گرفته‌ایم که باید اجازه ناامنی را به خصوص در فضای مجازی بدهیم.

کشف بیش از ۲تن مواد مخدر در سال جاری

وی با اشاره به موفقیت‌هایی که پلیس استان کسب کرده است، تصریح کرد: برای ایجاد امنیت همه پلیس‌های اختصاصی حضور شبانه‌روزی دارند.

انصاری گفت: برای ایجاد امنیت در راه‌های استان و همچنین جلوگیری از ورود مواد مخدر و کالای قاچاق پلیس استان با جدیت در میدان حضور دارد.

وی با بیان آماری در زمینه موفقیت‌های پلیس گفت: در ظرف ۵ ماه گذشته از سال بیش از دو تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین در خصوص کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات ما بیش از ۲۵ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از مردم استان انتظار داریم در زمینه بدحجابی و جمع کردن این پدیده زشت با نیروی انتظامی همکاری کنند، تصریح کرد: این مردم و قوم لر همواره بر روی موضوعات ناموسی حساسیت و تعصب داشته‌اند و امروز بر اساس وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر کرده و نباید اجازه بدحجابی در خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد را بدهند.

کاهش ۲۵ درصدی نزاع دست جمعی

انصاری در ادامه اظهارات خود با قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص رئیس کل دادگستری و دادستان استان تصریح کرد: با همکاری این دوستان توانستیم نزاع دسته جمعی را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش دهیم.

وی با قدردانی از صلابت دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که دانسته و ندانسته امنیت استان را به خطر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس و دستگاه قضایی نزاع فردی هم در استان ۶۱ درصد کاهش یافته است

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی