تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 20:34
کد خبر : 6150

راه‌اندازی نخستین هنرستان تربیت‌بدنی استان در گچساران با هدف توسعه ورزش حرفه‌ای و علمی

راه‌اندازی نخستین هنرستان تربیت‌بدنی استان در گچساران با هدف توسعه ورزش حرفه‌ای و علمی

سیدظهیرالدین پورالحسینی گفت: : نگرش ما این است بستر فعالیت‌های متفاوت را برای نسل‌های جامعه فراهم کنیم و به طریق مساله پرورش را در کنار آموزش نهادینه سازیم

نسیم دنا : مدیر آموزش و پرورش گچساران IMG_1464از تأسیس اولین مدرسه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی پسرانه استان  در این شهرستان خبر داد. 

سیدظهیرالدین پورالحسینی  گفت: برای اولین بار هنرستان تربیت بدنی پسرانه استان  در گچساران تاسیس و برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از بین دانش آموزان پایه نهم هنرجو می‌پذیرد.

وی  افزود : نگرش ما این است بستر فعالیت‌های متفاوت را برای نسل‌های جامعه فراهم کنیم و به طریق مساله پرورش را در کنار آموزش نهادینه سازیم. تحقق کامل این هدف باعث می‌شود دانش‌آموزان به جای متوسل شدن به امکانات نامعلوم و مراکز متفرقه بستر کار و استفاده از توانمندی‌های خود را در محیط سالم و بانشاط مدرسه جست‌وجو کنند.

پورالحسینی افزود: این هنرستان بصورت حرفه‌ای دیپلم رسمی ورزش به هنرجویان داده و این مجموعه با هدف توسعه ورزش حرفه‌ای و علمی تاسیس شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: ایجاد و راه اندازی هنرستانهای تخصصی تربیت بدنی در ارتقاء سلامت جسمانی دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: هنرستانهای تربیت بدنی تاثیر بسیاری در تربیت نیروی انسانی کارآمد، کارشناس و خلاق دارند.

پورالحسینی افزود: وجود چهار عنصر اساسی نیروی انسانی متخصص تربیت‌بدنی، تجهیزات، فضاهای ورزشی مورد نیاز و محتوای تربیت‌بدنی هنرستان برای گچساران بسیار لازم است.

وی افزود: اگر می خواهیم جوانانی پوینده، بالغ و کارا داشته باشیم باید در مقابل بایدها و نبایدهایی که در مقابل جوانان و نوجوانان می گذاریم ظرفیتهایی را ایجاد کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: همه ابزار لازم برای تأسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در شهرستان گچساران وجود دارد. همچنین این شهرستان دارای پیشینه تاریخی بسیار خوبی بوده و خانواده‌ها نیز علاقه فراوانی به ورزش دارند.

پورالحسینی با تأکید بر ورزش دوست بودن گچسارانی ها گفت: که این مجموعه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می‌باشد و هنرجویان می‌توانند با اخذ مدرک دیپلم پس از آن در مقاطع دانشگاهی در دوره‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز به ادامه‌ی تحصیل بپردازند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان مغز متفکر و موتور محرکه جامعه هستند و دشمنان به دنبال به انحراف کشیدن آنها هستند که تاسیس چنین اماکنی به دانش آموزان حرکت و جنبش می بخشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی