تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 12:31
کد خبر : 6137

میزبانی شایسته دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد ازجشنواره تئاتر و سرود در طراز ملی

میزبانی شایسته دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد ازجشنواره تئاتر و سرود در طراز ملی

مدیریت عالمانه دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد ومیزبانی شایسته سبب شد این جشنواره فراتر از حد انتطار و متناسب با جشنواره های در طراز ملی هر چه باشکوه تر برگزار گردد.

نسیم دنا – دکتر برزو جمالیان مدرس دانشگاه فرهنگیان ژردیس دخترانه کوثرphoto_2016-09-21_12-05-43 //دانشگاه به تعبیر امام راحل مبدا همه تحولات است. واین محیطهای علمی همیشه نزد افکار عمومی ونخبگان جامعه همیشه از احترام وقداست خاصی برخوردار  بوده اند . تربیت نیروی خلاق ،متعهد و مسئولیت پذیرکه مدیران فردای جامعه را تشکیل می دهندرسالت عظیم وخطیری است که بر عهده دانشگاه است. امروز شور ونشاط در محیطهای علمی نه تنها یک ضرورت است بلکه برنامه ریزی برای کشف استعدادها وخلاقیتها در میان قشر دانشجو واستاد نیز اهمیت دو چندانی دارد که دانشگاه فرهنگیان به مهم توجه خاصی داشته است که با برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان ،استان زیبا وچهارفصل کهگیلویه وبویراحمد میزبان جشنواره کشوری تئاتر و سرود در شهریور ماه ۹۵ دانشجو معلمان دانشگاهای کشور بود.

مدیریت عالمانه دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد ومیزبانی شایسته سبب شد این جشنواره فراتر از حد انتطار و متناسب با جشنواره های در طراز ملی هر چه باشکوه تر برگزار گردد.

اطلاع رسانی به موقع، عرضه محصولات بومی محلی، اسکان مناسب و در خورشان میهمانان، استقبال بی نظیر از مدعوین، اجرای برنامه های متنوع در ایام برگزاری جشنواره واختتامیه، دعوت از داوران علمی برجسته، نظم عوامل اجرایی دانشگاه، تقدیر از نفرات برتر، معرفی مناطق توریستی استان در قالب فوق برنامه ها و بازدیدها باعث شد که این جشنواره بدون حاشیه و به نحو شایسته ای برگزار گردد.

دکترخسرو نظری که از چهره های علمی ،دانشگاهی وفرهیخته این دیار پرگهر است از بهمن ۹۴ سرپرستی دانشگاه فرهنگیان استان راعهده دار شدند و با تدابیر عالمانه وبرنامه ریزی اصولی ومدون رسیدگی به امور رفاهی دانشجویان، به کارگیری نیروهای توانمند در واحدهای مختلف دانشگاه، برگزاری همایش های علمی، آموزشی، اردویی، مذهبی، تفریحی دانشجویی، استفاده از معلمان با مدرک دکتری و تلاش های صادقانه وارزشمندی را برای ارتقاء سطح دانشگاه فرهنگیان در استان کهگیلویه وبویراحمدرا در دستور کار خویش قرار دادهٰ که با افتخار باید بگوییم دانشگاه فرهنگیان این استان امروز در همه شاخصها جزء پنج دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است. امید می رود با همکاری وانسجام شکل گرفته در دانشگاه فرهنگیان استان وتدبیر وبرنامه ریزی شاهد افتخارات بیشتر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در میزبانی از جشنواره ها وهمایشهای ملی در این سرزمین پرگهر باشیم که بستر وزمینه مناسبی برای تبادل فرهنگی ومعرفی زیباییهای استان که کلکسیونی اززیباییهای دنیا را در خود درجای داده است باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی