تاریخ انتشار : یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 18:29
کد خبر : 6118

افتتاح اولین اقامتگاه بوم‌گردی استان در هفته گردشگری /معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

افتتاح اولین اقامتگاه بوم‌گردی استان  در هفته گردشگری  /معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

محمود باقری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۵ مهرماه آغاز هفته گردشگری، با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های بزرگی برای توسعه گردشگری برداشته شده است، اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع کشور اقدامات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری انجام شد.

IMG_05531نسیم دنا :مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و گفت: اولین اقامتگاه بوم‌گردی استان واقع در شهرستان دنا در هفته گردشگری افتتاح می‌شود.

 محمود باقری  در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۵ مهرماه آغاز هفته گردشگری، با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های بزرگی برای توسعه گردشگری برداشته شده است، اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع کشور اقدامات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری انجام شد.

وی از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و افزود: تله‌کابین یاسوج، تله‌کابین سی‌سخت، کمپینگ اقامتی بی‌بی حکیمه و کمپینگ اقامتی چشمه بلقیس چرام از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

باقری ساخت فیلم ۱۸۰ دقیقه‌ای معرفی جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان عنوان و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان در قالب عکس در مجلس شورای اسلامی و تهیه کتاب دو زبانه معرفی استان از دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان بود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، کلنگ‌زنی هتل و پارک آبی یاسوج در سفر هیئت دولت با حضور رئیس سازمان گردشگری کشور از اقدامات مؤثری بود در سال ۹۵ انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در این استان، تصریح کرد: سخنرانی در یکی از مدارس، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و تشکیل کارگروه گردشگری از برنامه‌های این هفته است.

باقری از افتتاح اولین اقامتگاه بزرگ بوم‌گردی استان در شهرستان دنا خبر داد و با اشاره به افتتاح این طرح در هفته گردشگری، عنوان کرد: برای احداث این اقامتگاه، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذار پرداخت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی