تاریخ انتشار : یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 18:18
کد خبر : 6110

کسب رتبه برتر جشنواره استانی شهید رجایی توسط ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد

کسب رتبه برتر جشنواره استانی شهید رجایی توسط ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تایید ستاد جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد و نتایج حاصل از ارزیابی، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در محورهای شاخص های اختصاصی در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ و جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد گردید.

نسیم دنا : اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم n00181019-r-b-000 که در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد در زمینه ارزیابی عملکرد در میان ۴۸ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته دستگاه برتر شناخته و معرفی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه دقت و حساسیت و راستی آزمایی لازم در این ارزیابی صورت گرفته است، یادآور شد: شرایط دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی از وضعیت مناسبی برخوردار است کما اینکه ارزیابی ما از دستگاه های اجرایی گویای این است که تمامی دستگاه‌ها معدل خوبی در ارزیابی‌ها دارند.

حسن نوروزی با بیان اینکه برای جشنواره شهید رجایی ۴۶ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته، گفت: محور کار جشنواره شاخص های عمومی و اختصاصی قرار داده شد که سه دستگاه از بین شاخص‌های عمومی، سه دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و سه دستگاه نیز موفق شدند در هر دو حوزه رتبه برتر را کسب کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برگزاری جشنواره شهید رجایی، فرصتی است تا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فضای رقابتی، بر اساس الگوهای روز مدیریتی ارزیابی شود

نوروزی تصریح کرد: با تایید ستاد جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد و نتایج حاصل از ارزیابی، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در محورهای شاخص های اختصاصی در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ و جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد گردید.

بر اساس این گزارش در بخشی از لوح تقدیر سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سعید محوری آمده است:

تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در اداره کل ثبت اسناد و املاک موجب گردید تا در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی استان از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در محورهای شاخص های اختصاصی شناخته و معرفی شوید.بدین وسیله از جنابعالی و کارکنان شریف آن دستگاه برای کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم در پرتو عنایات حق تعالی و با تلاش مضاعف در سالی که مزین است به نام ” اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل” شاهد ارتقای بهره وری آن دستگاه در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار تدبیر و امید و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی