تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 سپتامبر 2016 - 4:25
کد خبر : 6103

تقدیر استاندار از عملکرد صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

تقدیر استاندار از عملکرد صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و عملکرد صندوق در راستای کمک به فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال طی تماس تلفنی با معاون اقتصادی دستور همکاری ویژه فرمانداری ها را به صندوق صادر نمود.

حسن پورنسیم دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

ارسلان حسن پور در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد گزارشی ازعملکرد شش ماهه صندوق کارآفرینی امید استان و افزایش اعتبارات این صندوق در سفر اخیر ریاست جمهور به استان ارائه کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر کار و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد افزود: راه اندازی دو نمایشگاه از دست آوردهای صندوق ضمن بازدید میهمانان کشوری، افتتاح و رونمایی از تعدادی از طرح های صندوق توسط وزیر کار و مدیر عامل صندوق از جمله اقدامات صندوق استان در این مدت بوده است.

حسن پور همچنین با اشاره به درخواست های مردمی ارجاع شده به صندوق در سفر ریاست جمهوری به استان نیز گفت: تعداد۱۶ هزار و ۴۱۴ درخواست مردمی به صندوق کارآفرینی امید استان ارجاع شده در دستور کار صندوق قرار گرفته است که تعدادی از این درخواست‌های مردمی مبنی بر تقاضای وام تا کنون پرداخت شده و مابقی نیزدر دست اقدام است.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد  نیز ضمن  ابراز رضایت و تشکر و قدردانی از فعالیت ها و عملکرد صندوق در راستای  کمک به فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال طی تماس تلفنی با معاون اقتصادی دستور همکاری ویژه فرمانداری ها را به صندوق صادر نمود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی