تاریخ انتشار : شنبه 17 سپتامبر 2016 - 16:24
کد خبر : 6088

استقبال آموزش و پرورش گچساران از ۲۵ هزار دانش آموز در آغاز سال تحصیلی/آموزش و پرورش گچساران در سکوی اول مناطق آموزش وپرورش استان

استقبال آموزش و پرورش گچساران از ۲۵ هزار دانش آموز در آغاز سال تحصیلی/آموزش و پرورش گچساران در سکوی اول مناطق آموزش وپرورش استان

سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به پروژه مهر گفت: طی دو سال گذشته گچساران مقام اول را در پروژه ی مهر کسب نموده و امیدوارم که تلاش های سال جاری نیز نتیجه بخش باشد.

1-6نسیم دنا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان گچساران با تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم وتربیت به طلایه داران علم وآگاهی ،فرهنگیان و دانش آموزان گفت: زنگ شروع سال تحصیلی در سوم مهرماه بعنوان آغاز رسمی بازگشایی مدارس با حضور مسئولین، مردم، دانش آموزان و اولیای آنها طی مراسمی باشکوه برگزار می شود.

سید ظهیرالدین پورالحسینی جمعیت کلاس اولی ها در شهرستان گچساران در سال جاری را  بیش از دو هزار دانش آموز  عنوان کرد وگفت: روز ۳۱ شهریور، روز استقبال از دانش آموزان کلاس اولی ها و همینطور غنچه ها ( پیش دبستانی ها) و جوانه ها ( پایه هفتمی ها )  خواهد بود.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس گفت: آموزش و پرورش جهت گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران  در دوران طلایی دفاع مقدس برنامه های ویژه ای  را در این هفته در مدارس اجرا می کند.

با اشاره به فرموده ی امام راحل که معلمی شغل انبیاست ، عنوان کرد: معلمان هم به نوعی عهده دار این  وظیفه هستند.وی گفت: اول معلم عالم، خدای متعال و پس از آن انبیا الهی و معصومین علیهم السلام می باشند.

استقبال آموزش و پرورش گچساران از ۲۵ هزار دانش آموز در آغاز سال تحصیلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: در سال جاری آموزش و پرورش با دو هزار معلم به استقبال قریب به ۲۵ هزار دانش آموز می رود. وی با اشاره به پروژه مهر نیز گفت: طی دو سال گذشته گچساران مقام اول را در پروژه ی مهر کسب نموده و امیدوارم که تلاش های سال جاری نیز نتیجه بخش باشد.

پورالحسینی از مردم فهیم شهرستان گچساران، جامعه فرهنگی و دانش آموزان، از تمامی اعضای شورای اداری و تامین ، دستگاهها ، ادارات، نهادها، خیرین در راستای  همکاری و پشتیبانی از آموزش و پرورش تشکر نمود.

وی نتیجه و حاصل این تعامل ها و مشارکت ها را در دریافت لوح افتخار مدیر برتر مناطق طی دو سال متوالی از وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از جامعه فرهنگی دانست.

آموزش و پرورش گچساران در سکوی اول مناطق آموزش وپرورش استان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه  با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران طی دو ساله ی اخیر در شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل، انجمن اولیاء و مربیان و سایر شاخص ها در استان و کشور مقام اول را در کسب نموده است تصریح کرد: از اعضای محترم شورا، فرماندارگچساران از امام جمعه شهرستان بعنوان مقام معنوی این شورا به جهت همکاریها و حمایت هایش بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

پورالحسینی  افزود: امروز باید با افتخار بگویم آموزش و پرورش گچساران در جایگاه اول استان در قیاس با سایر مناطق قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران دستاوردهای موجود را کافی ندانست و ابراز امیدواری کرد طی سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری گردیده شاهد تحولات مثبت باشیم.

وی  در ادامه  اظهار داشت: در سال ۹۴ کل مبلغ اختصاص یافته برای خرید تجهیزات آموزشی برای سراسر استان پانصد میلیون تومان بوده در حالیکه با تلاش های آموزش و پرورش گچساران و حمایت مستقیم نماینده مردم گچساران و باشت، هشتصد میلیون تومان تجهیزات آموزشی صرفا به گچساران اختصاص یافت.

آموزش و پرورش به یک معنا کارش امر به معروف و نهی از منکر است

مدیر آموزش و پرورش گچساران به آغاز ماه محرم در مهرماه امسال اشاره کرد و ابراز داشت: واقعه ی کربلا و اینکه امام معصوم و یاراتش، شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و اساسا ارسال رسل الهی و انزال کتب در یک گستره ی وسیع در راستای امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد: آموزش و پرورش به یک معنا کارش امر به معروف و نهی از منکر است که این اداره در میان دستگاههای دولتی در احیای آن و همچنین اقامه نماز مقام اول را کسب نموده است که جا دارد از ستاد احیای امر به معروف و اقامه نماز به جهت همکاری با آموزش و پرورش تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی