تاریخ انتشار : جمعه 16 سپتامبر 2016 - 6:56
کد خبر : 6084

ارجاع بیش از ۱۶ هزار درخواست مردمی در سفر ریاست جمهوری به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

ارجاع بیش از ۱۶ هزار درخواست مردمی در سفر ریاست جمهوری به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد از ارجاع بیش از ۱۶ هزار درخواست مردمی در سفر ریاست جمهوری به استان به صندوق کارآفرینی امید این استان خبر داد.

حسن پورارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در یاسوج با اشاره به اینکه اعتبار ابلاغی استان در ابتدای امسال ۱۷۳ میلیارد ریال بود، اظهار داشت: در سفر اخیر هیئت دولت و مدیر عامل صندوق کارآفرینی به کهگیلویه وبویراحمد  ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه با افزدون این میزان اعتبار  صندوق نسبت به ابتدای سال  رشد ۹۲٫۴ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: کل این اعتبارات تاکنون به استان تخصیص یافته و این در حالی است که در سال ۹۲ اعتبار صندوق ۱۰۰ میلیارد ریال بود.

حسن پور با بیان اینکه از درخواست های مردمی که در سفر ریاست جمهوری به استان که در سامانه سامد ثبت شده است  ۱۶ هزار و ۴۱۴ درخواست مردمی به صندوق کارآفرینی امید استان ارجاع داده شد، عنوان کرد: این درخواست ها در دستور کار صندوق قرار گرفته است و تعدادی از درخواست‌های مردمی مبنی بر تقاضای وام تا کنون پرداخت شده و مابقی در دست اقدام است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این صندوق از طرح‌ها و ایده‌هایی که سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان شود حمایت و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می‌کند، عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان در دوسال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی