تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آوریل 2014 - 11:17
کد خبر : 601

برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد تور مجازی سرزمین چهار فصل تهیه شد

برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد تور مجازی سرزمین چهار فصل تهیه شد

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تهیه  تور مجازی سرزمین چهار فصل خبر داد. محمود باقری در گفت و گو با خبرنگار  نسیم دنا افزود: برای اولین بار در استان با همکاری بخش خصوصی  اقدام به تهیه تور مجازی در این استان کردیم که در آینده نزدیک در دسترس

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تهیه  تور مجازی سرزمین چهار فصل خبر داد.

محمود باقری در گفت و گو با خبرنگار  نسیم دنا افزود: برای اولین بار در استان با همکاری بخش خصوصی  اقدام به تهیه تور مجازی در این استان کردیم که در آینده نزدیک در دسترس عموم گردشگران و علاقه مندان قرار می گیرد.

IMG_4986

وی اظهارکرد: این مجموعه حاوی عکس های پانورامای ۳۶۰*۱۸۰درجه از بیست و دو منطقه گردشگری و باستانی استان است که تنها بخش کوچکی از زیبایی های بی انتهای این استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توضیحات و مطالبات ارائه شده در کنار مجموعه عکس ها به معرفی بیش از بیش این جاذبه ها کمک شایانی خواهد کرد.

8656

باقری هدف از تهیه این طرح را معرفی جاذبه های استان، جذب گردشگر و همچنین رونق صنعت گردشگری در نقاط مختلف استان عنوان و تصریح کرد: بنا به توضیحات مجری این پروژه  مجموعه علاوه بر قرارگیری بر روی سایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت سی دی ،دی وی دی در اختیار عموم قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این مجموعه با عنوان گذاری بر سرزمین چهار فصل بوده که با بیش از ده هزار خط کد برنامه شامل اطاعات مفیدی پیرامون، صنایع دستی استان و جاذبه های گردشگری به تفکیک شهرستانها و همچنین حاوی نقشه استانی و مراکز شهرستانها و گالری تصاویر است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی