تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آگوست 2016 - 19:37
کد خبر : 5995

تجلیل از دستگاه های مشارکت کننده ورسانه ها در جشنواره کتابخوانی رضوی

تجلیل از دستگاه های مشارکت کننده ورسانه ها در جشنواره کتابخوانی رضوی

زینب قربانی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم استان در این جشنواره بین المللی به صورت مکتوب و آنلاین شرکت کردند، افزود: حضور این تعداد به نسبت جمعیت استان در سطح قابل قبولی قرار گرفت.

467638نسیم دنا : مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد درجمع خبرنگاران از تجلیل از دستگاه های مشارکت کننده ورسانه ها در جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا زینب قربانی گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و هم زمان با دهه کرامت، نهاد کتابخانه های عمومی کشور ششمین جشنواره کتاب خوانی رضوی را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم استان در این جشنواره بین المللی به صورت مکتوب و آنلاین شرکت کردند، افزود: حضور این تعداد به نسبت جمعیت استان در سطح قابل قبولی قرار گرفت.

وی، حضور این تعداد افراد را مرهون اطلاع رسانی خوب و به موقع اصحاب رسانه، مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی، دهیاران و دیگر گروه های فعال دانست و افزود: به همین منظور همایشی بزرگ به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و نیز رسانه های فعال و دستگاه هایی که بیشترین همکاری را داشتند برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، از حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مدیران کشوری در این آئین خبر داد و عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه های فعال در زمینه جشنواره کتابخوانی رضوی استان جهت شناسایی و تجلیل می توانند با ارائه پرینت اخبار ارسال شده بر روی خروجی سایت، خبرگزاری یا روزنامه خود به روابط عمومی کتابخانه های استان اقدام کنند.

وی، با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، معاونین و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی حضور دارند، اضافه کرد: این آئین باشکوه سوم شهریور ماه در سالن شهید دهرابپور، کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی واقع در سالم آباد یاسوج برگزار می شود.

قربانی از رسانه ها و خبرنگاران خواست فعالیت های خود در این زمینه را تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه جاری به روابط عمومی کتابخانه های استان تحویل دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی