تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آگوست 2016 - 19:55
کد خبر : 5982

بهره برداری از ۸۰ طرح صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد با اعتباری بالغ بر ۳۷ میایارد ریال

بهره برداری از ۸۰ طرح صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد با اعتباری بالغ بر ۳۷ میایارد ریال

مدیر صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۰ طرح صندوق با اشتغالزایی ۲۷۰ نفر با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

حسن پورنسیم دنا :مدیر صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد از بهره بهرداری  ۸۰طرح  صندوق کارافرینی امید با اشتغالزایی ۲۷۰ نفر در کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.

ارسلان حسن پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با حضور کاروان تدبیر وامید در استان کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات به ۸۰ طرح کارفرمایی وپشتیبان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد، اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده به ۸۰ طرح کار آفرینی وپشتیبان در شهرستان‌های مختلف استان برای حمایت از کسب وکار های خرد انجام شده ودر نتیجه این حمایت ۲۷۰ نفرمشغول کار شده‌اند.

وی تسهیلات پرداخت شده به این طرحها را بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال ذکر کرد .مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه  کسب وکار‌های حمایت شده توسط صندوق کارافرینی امید شامل مشاغلی از جمله در حوزه صنایع دستی، کارگاه‌های تولید گبه، گلیم و کارگاه‌های خیاطی است، افزود: در حوزه کشاورزی؛ پرورش گاوشیری ،گیاهان دارویی و قارچ از طرح‌های صندوق است.

وی عنوان کرد: در حوزه صنعت کارگاه اولید نایلون و نایلکس، قطعات بتنی، و در حوزه خدمات کلنیک دامپزشکی، فیزیوتراپی و  فروشگاه مواد غذایی از جمله کسب و کارهای حمایت شده از سوی صندوق کارآفرینی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی