تاریخ انتشار : جمعه 12 آگوست 2016 - 19:16
کد خبر : 5937

انتخاب مدیر آموزش و پرورش گچساران به عنوان رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش در کشور

انتخاب مدیر آموزش و پرورش گچساران به عنوان رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش در کشور

دومین سال متوالی است که سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران در اجلاس مدیران آموزش و پرورش به عنوان رئیس برتر معرفی و لوح سپاس را از دستان وزیر آموزش و پرورش دریافت می‌کند.

نسیم دنا :همزمان با برگزاری سی‌و‌سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور، مدیر آموزش و پرورش گچساران برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس برتر کشوری برگزیده شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفتگو با خبرنگارنسیم دنا گفت: مدیر آموزش و پرورش گچساران به‌عنوان رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش در اجلاس سی‌وسومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشوری معرفی شد.

وی با بیان اینکه این اجلاس توسط شهید رجایی بنیان گذاشته شد، افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است و بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز، خانواده آنها و معلمان مخاطب آن هستند.

photo_2016-07-04_22-15-55

پورالحسینی اظهار داشت: بروزرسانی اطلاعات مدیران مناطق و استان‌ها، بیان برنامه‌ها، شنیدن مشکلات و تقدیر از زحمات مدیران آموزش و پرورش از جمله اهداف برگزاری این دوره از اجلاس بود که با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.

گفتنی است : دومین سال متوالی است که سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران در اجلاس مدیران آموزش و پرورش به عنوان رئیس برتر معرفی و لوح سپاس را از دستان وزیر آموزش و پرورش دریافت می‌کند.

photo_2016-07-04_22-16-09

photo_2016-07-04_22-16-03

 

photo_2016-07-04_22-16-27

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی